A cumunità scritte cù u princaveru George?

Quien avaria pussutu avè pensatu chì u gradimentu d'amore per u pocu prinzeprista George faria chjappà significativamente dopu un incidente spécible cun un prucessu di seguestru? Ma u fattu resta chì i genitori di i studenti di scola di Battersea di Thomas venenu contru u ghjovanu anzianu à u tronu.

U Prince George hà studiatu à questa scola d'elite in una sola semana, ma era già in u centru di un doppia scandalu. Prima, Louise Chantry pruvatu à seguestru u zitellu (o solu ghjuchjardu in u video). E ora a cumunità di a scola dumande a deduzioni di u zitellu, presu perchè l'altri figlioli sò vicinu à u ziteddu più famusu in u Regnu Unitu, ùn hè micca solu sicuru.

I paisani anu apprezzatu un appellu adattu à u diritturi, in a quali anu seguitu chì a prisenza di u prìncipe in a scola hè periculosa. Pridesce a vita è a sicurità di i so cumpagni chì i pratichi è e so famiglie.

Quandu l'amministrazione di u cullegiu ùn sà micca. Hè pussibule assumire chì u figliolu di u Prìncipe William serà trasferitu à l'scole di casa.

Lentils, chì u ghjovanu prince li piace, hè diventendu cumunità in l'Inghilterra

Mentre chì a prublema di scaccià u figliolu di a duchessa di Cambridge ùn hè micca decisu, ma u publicu hè a menu di lunch, chì alimenta u Prince George.

Hè divinamente cunnisciutu chì alcuni un zitellu hè servitu cù un prudùttu cù un adornu da a lenticcia francese di a varietà "Puy" è questu tipu di fagiali addivintau immediatamenti assai populari cu i britannichi.

I prublemi di lente di Francia aviani chì hè stata questa variità chì hà cuminciatu à cumprà più di più. In particulari, a cumpagnia, chì furnisce lente di u RU, hè stata avvicinata da più è più ristorante, chì vulianu acquistà un exotic sort di cereali.

Leghje ancu

Questu hè tutale sanu à l'auturità senza dubbiunzione di Celebrities. Sì u prìncipe aggiate u lentile "Puy", ci hè necessariu di pruvà. Surely, ella hà u so gustu assurativu. Allora u ghjovanu eredi di a curuna sarà a tendenza di a moda di a sta tempesta.