Tradizzioni inusual di u nascita di i reali

Cum'è sapete, u 23 d'aprile Kate Middleton hà da nascita un terzu babbu, un figliolu chjaru è chjucciu, u so nome segue a essiri segretu. Hè interessante chì i monarchi britannichi anu u so tradizioni nantu à induve a nascita à i zitelli, quale nomesà per dalli, è perchè un tistimone vole esse in a sala di partitura. Dà questu quì è micca solu parlà.

1. Home delivery

Lisabetta II hè natu in u 1926 in a casa di u so missiavu in Bruton Street, in Mayfair. A Reina hà decisu di mantene sta tradizione è deti nascita à i so figlioli, u Prince Charles, u Príncipe Andrew è u Prince Edward à u Buckingham Palace. E Princess Ann nascìu in Clarence House, induve u princaveru Charles è a duchessa di Cornualla sò stanu.

Hè a surella di a regina riggina, a Principessa Margaret, dà a nascita à a so figliola, Lady Sarah Chatto, è u figliolu di David in Kensington Palace. Ma, cum'è sapete, Kate Middleton hà dettu a vita à i so babori ùn in i repertorii reali, ma in l'uspidale. A tendenza di nascita fora di i munumenti murali avè principiatu dopu chì a Princesa Anne fece a nascita à i so figlioli in l'Ospitalità di Santa Maria in Paddington. E in a maternità di Lindo Wing, chì sottu à Santa Maria, u Principatu William, u Principatu Harry, u Prince George, a Princess Charlotte è u figliolu nascita Ket Middleton nascinu.

2. Testi in a sala di partenza

In u 1688, quandu Ghjacumu Francesco Eduardu, u figliolu di Ghjacumu II, appareva in a sala di partenza, era tistimone witnesse. In prima, a nubiltà britannica dubtava d'esse si a sposa di u re è stata fatta, è per quessa, in u tempu di nascita, una persone specchiu era osservata per vede tutte ciò chì era di eliminà a sustituzzioni.

U nàscita di a regina rigginosa hè stata guardata da u Ministru di l'Interior, ma dopu Elisabeth II hà chjappu sta tradizione. Comu u risultatu, u Prìncipe Charles in u 1948 nascìu in una atmosfera più intima.

3. U Patri sunnu pruibiti per entra à a sala di partitura

Iè, sapemu chì u Prìncipi Guglielmu era presentu à u nascita di a so mòglia, a Duchessa di Cambridge. Ma, per esempiu, quandu Lisabetta II dava a vita à u Prìncipi Carlu, u so maritu, u Prìncipi Filippu ùn pudia micca assistitu à u nascita. Per tutte e 30 ore, mentre a so moglia hà da nascita, hà natatu in u gruppu lucali è hà ghjucatu squash. E sti cosi sò diffirenti, è sta tradizione hè stata in u passatu. U u duca è a duchessa di Cambridge la violò.

4 i figlioli reali ùn anu micca amatu

Regina Victoria hà odiata di stà incinta, è si rifiutà à pettu di i so novi figlioli. Inoltre, crideu chì questa hè una occupazione repulsiva chì destroi tutto intelligente in i ghjovani è signori. Avà ogni cosa hè fakultante.

5. U misteru di u sessu di u zitellu

Finu à u ghjornu di nascita, u sessu di l'eredi futuru è a data apprussimata di a so nàscita segue in sicretu. In a società, ci hè una parolla chì a gamma di colore di u duchessinni pregnant di i so vistimenti falla chjaru chì ella sarà nata. Allura, sta tradizione hè sempre travagliu è ùn avemu micca sapendu anticipu u generu di tutti i trè figlioli Kate Middleton è Prince William.

6. A Regina hè u primu a sapiri di nascita

Sicuru, a so maestà hè a prima persona per esse informatu chì a famiglia reale hè ricustituita. Quandu u prince Giorgio era natu, u prìncipi William hà chjamatu a so avutra nantu à un telèfonu especial chì chjamò i chjappi per informà a bona nova. Eppo i paisani di Kate in Bucklebury, Sister Pippa è u fratellu James, u babbu di William, u Prince Charles è u fratellu, u prince Harry, sò dichjaratu. U mondu sanu solu apprezzate in a sera chì u Principessa Georgia nascì à i so mariti. Hè interessante chì u nome di u novu eredi ùn hè micca cunnisciutu. I britànichi ponulanu u nome di u zitellu. Leading position leva u nomu d'Arthur.

7 i figlioli reali sò trè o quattru nomi

E spessu sti quessi sò tradiziunali nomi britannichi, chì sò stati chjamati monarchi. Per esempiu, un esempiu vivu è George è Charlotte. Allora, u nomu medievale di u Prince George hè Alexandru è Louis, u Prince William - Arthur, Philip è Louis. Queen Elizabeth II aprova i nomi di quelli figlioli chì sò più cercati in lineu à u tronu.

8. A proclamazione di i zitelli riliggiusa hè annunziata da l'alappanu

Questa publicazione hè digià parechji cint'anni. U palazzu, u missaghjeru o u patronu cerimonial, oghje occupatu da Tony Appleton, informa à u publicu chì a famiglia di u monarchu hè ricustituita. Era quellu chì hà annunziatu annunziatu u principiu di u Principatu George è a Principessa Charlotte.

9. Capriccio chjose oru

E se ora i mediate, i riti suciali in un pocu di minuti, diceranu à u mondu sanu tutte l'infurmazioni più impurtanti, prima ùn era micca pussibule. Hè per quessa era abitudine per vede un cavallu di u doru in u quadru di u Palazzina di Buckinghamu, nantu à quale un documentu adorning u sexu è u tempu di nàscita di u zitellu hè statu inchiostru in u quadru.

10. Salutu da u canuni

Senza, nunda. Tutti i britannichi si raleghjanu in l'occasioni chì i monarchi sò nati un erede. In onori di ellu vicinu à a Torre Bridge da l'antichi armi storichi, 62 volte sianu emesciuti (a durazione di l'accionu hè di 10 minuti) è vicinu à u Palazzina di Buckinghami ci sò 41 volte.

11. U baptismu di un zitellu apre andemu dopu a nascita

U zitellu sò generalmente battizatu 2-3 mesi dopu a so nàscita. A Reina hè battizata quandu era solu un mesi di vechja, u prìncipi William - à dui mesi d'anni, u prince Harry - in un periudu di trè mesi. U Prince George fù battezu quandu era un babbu di 3 mesi. Princess Charlotte - in un 2 mesi.

12. L'Ordine di Santone

I dui mutivi è e zitelli sò vistutu cù un vestitivu biancu traditu di laconi è satin. Hè una copia di l'attru baptismu di a figliola maiò di a Queen Victoria (1841).

13. Photo ufficiale da u christening

Dopu u rituu di u battèsimu, u fotografu reale pigghiaru qualchi imaghjini, chì sussucceranu di a storia. Allora, Mario Testino hè statu onoratu per fotografia di a Princess Charlotte, è u fotografu Jason Bell - Prince George.

14. U zitellu hà cinque o seti godparenti

È, se a maiò parte di noi, trè, quattru o ancu un padrunfu, in a famiglia reale, tuttu hè diversu. Per esempiu, u Prince George, chì hè in a cola per u tronu, hà 7 omini: Oliver Baker, Emilia Jardine-Paterson, Earl Grosvenor, Jamie Lowther-Pinkerton, Julia Samuel, William Van Kutzem è Zara Tyndall. A strada, Zara hè u cucinu di u Prince William, è Julia hè stata intimusa di a Principessa Diana. À u listessu tempu, e petite princesse di Charlotte sò quattru godparents: Thomas van Stroubenzi, James Mead, Sophie Carter, Laura Fellows è Adam Middleton. Laura hè u cucinu di u Prince William, è Adam hè cusine di Cate.

15 i figlioli reali sò impegni cù i maestri in i mura di u palazzu

In cunfirmazione cù a so surella, a principessa Margarita, a re Isabel II era in l'scola di casa. È in u 1955, u prince Charles era u primu di decide di passà per una scola regular. I so figlioli, Guglielmu è Harry anu ancu in una scola privata prima di entreu u prestigiu Eton College. Intantu, Prince George in u 2017 intrì in l'escola pública.