Street fashion in Italia

L'Italia Sultry è Temperamental hè un paese di moda, gustu refinatu è stile. U cumpunenti principali di u stilu Italian è a sexualità.

Hè bella per dichjara chì l'stile di stile italiani hè cunzidiratu unu di i culori più vistimenti è culuriti in u mondu - in ogni cosa, ci hè unicu è eleganza.

Moda in strada italiana

Italian fashionisti soffrenu più spessi di ciò chì no femu. Ma pò esse altrimenti? Quandu secondu u ribellu di vegetazione è i fiori di u Meditarraniu, cumu si puderà griggiunà e cuglieri avutru? Cusì, i culori populari - turcu, frambuesa, corallo, terracotta, lilli, verde. E, sicuru, stampi, i più diversi - da u funirale astratta. I italiani prifiriscia solu tessuti naturali - sita, cotone, lino, lana.

Stile Italiana

U stile di strada d'Italia hè una cammisa cut cutta, jeans, exquisiti vestiti di sita, costumi chicchi è faldesciuti à u mità di u ghjinochju. A strada, sta lonxitude hè chjamata - "Italian".

A feminità è u romance sò ritorni in moda, cusì l'armata italiana hè chinu di vestiti è faldidi. Scelta di stili distinti: maxi, mini, stretchi, curvy. Se ci vede à i pantaloni, sò longu, mudelli anziani, o un tulume scuritu. Taliani preferiscenu una robba multiplu, per esempiu: una cammisa, una cammisa è una chaqueta di coghju o una cammisa, una cammisa è un frettu.

U calzature devia esse luminoso è efficace - sò scarpi, sandali nantu à stilettos o botta d'argentu. Un gran numaru di accessori glamorous, sacchetti è embrague. In questa stagione, gioielli impurtanti: braccialetti, aranelli, anelli, pelle. L'accessori principale di u fashionista talianu hè stilu lugiziale di soli.

Se vulete sentu cum'è una fashionista italiana, po ghjucanu cù a struttura è u culore, è ùn si scurdanu micca di a negligenza leve.