I scarpi di Manolo Blahnik

Sì sì un admiraturi di a famosa serie "Sexe è a cità", puderebbe sapè chì era cum'è per a moda di Manolo Blahnik per u so caratteru principale, ghjucatu da a bella Sarah Jessica Parker. Idolizzava cù un fetiticitate. È strana in questu ùn ci hè nunda, perchè i Manolo Blahnik - un travagliu d'arti è a rappurtanza di e tene fantasies di u so creatore.

Calze Premium

Malgradu u fattu chì a so carriera com'è designer Manolo Blanik hè principiatu in u 70 di u seculu passatu, a marca hè cunnisciuta solu vinti anni dopu. Hè stata facilitata da a produtiva cooperazione di u dissenyu spagnolu cù i patroni di a moda di u mondu - Yves Saint Laurent è à John Galliano. Quandu Madonna hà parlatu chì e sandali Manolo Blahnik hè megliu cà u sessu, è l'imene di casate di a duchessa di Cambridge Kate Middleton è u famu u top Kate Moss in prestu supplementatu cù i scarpi di sta marca particular. È in u filmu di Hollywood, i creazioni di Manolo Blanik parevanu più d'una volta. Da ch'ellu mette milione di mudelli di moda, chì era creatu da un maestru talentu?

A più destacadora chì distingui u calzarii da u spagnatore Manolo Blanik, hè un disignu standard. In u 1972, u mondu era cunquistatu da sandali originali fugliate di suede verde arsu, i strapi di quali eranu fatti in forma di cirasa, impannucciata in un locu. È in u 2006, i piani "Arunium" cù u so stil futuristanu hà vindicatu u clientu di u show Jean Paul Gaultier.

Ma ùn sò micca solu elementi di cuncepimentu Manolo Blanik. A maiò parte di i mudelli sò pruduciutu cù un palevule, chì ponu arrivà à 20 centimetri. In ogni casu, i barche Manolo Blanik, in quale ùn hè micca un puntu in taccu, hè dinò sempre.

U terzu funziunalità di u pruduttu fabricatu da questa marca hè l'utilizazione di materiali pocu specifichi.

Naturalment, l'esplicitu cusì cuncessu i zucchiari di Manolo Blahnik increiblement popular. Sfortunatamente, ùn pò micca esse chjamatu affordabbli, perchè u prezzu mediu per un coppiu pò fluveru di un mila dolar. Ancu i mudelli più cunzunantii custituiscenu circa 400 soldi. Ma i celebritati di Hollywood ùn impediscenu micca. À i scarpi, calzini di ballet, sandali, stivali è scarpi Manolo Blanik spessu apparevanu davanti di l'lenti camera Kylie Minogue, Madonna, Winona Ryder è Naomi Campbell. E, sicuru, Sarah Jessica Parker, chì in a serie ùn hà micca bisognu à l'amuri per i scarpi di Manolo Blanik, cum'è ella hè in a so vita un fan di ella.