Black Pox

A vaghjera negra, altrimenti chjamata natura, hè una malatia seria altamente contagiosa antroponosa, chì hè carattarizata da a transmuzioni d'infruzzione aerosol. A accumpagnarii di a malatia hè una intriczione marcatu di u corpu , a frebba è rash. I Pacienti chì anu suffertu una dolenza facenu perda di a visione, cum'è di cicati chì ponu esse a vita.

I sintumu di a varicata

A manifestazioni di a malatia depende di u periodu di u so corsu:

  1. Da u principiu di l'infezzione à u corpu è davanti à i primi signali, dura da sette ghjorni à trè simani. À questu tempu, i primi signali di u virgilio di a virulja cumminciarunu a manifestazioni, quandu hè un risottu vermigliu pare à una sarcellina. Ghjè accumpagnatu da una frevi chì passa quattru ghjorni dopu.
  2. Aos pouchmente, i sintomi aghjunghjenu una forma più pronta, un petit rash aparece, chì durante tres ghjorni volte da roseol à vesicule, chì sò noduli multi-chambered que ponenu indentations in u centru. A pelle hè l'iperemia. Cù u sviluppu di a malatia, i sintomi di emborgamentu sò notati in i pattu.
  3. Dopu dui simanii da u principiu di l'infizzione, a salute torna in deterioru. Lu paci hè preoccuppatu di l'alta temperatura. Vesiculi acquistanu un caratteru di cambraggettu, è pusone accumene in forma in elli. Quandu i vesichi sò siccati, e crosta nìuru formanu nantu à a pelle. À questu staghjunu, u paci hè disturbatu da un prubleful severu.
  4. Circa un mese dopu a vaghjima negra si ritrova, è a manifestazioni di a malatizza cresce a dicisioni. A temperatura sopra, invece d'una sarcina, ci scorcinu sò oghji formati, a prufundità di quella dipende nantu à u gradu di danni à u corpu.

Cumplicazzioni include:

In casu d'infezzione da bacteria,

Trattamentu di e virgule

I paesi sò ospiti, sò assignati riposu di lettu è una dieta speciale. A lotta di a malatia implica di fàvule antivirali, antibiotici è immunoglobulini, droghe chì depressanu l'attività di i patogeni in u corpu. U trattamentu hè basatu annantu à a ingesta di sti medicazione:

Per riduzzione di u sindrome di u sintumu, u duttore pò prescrive l'analgési è l'ipotesi.

A pelicula è a mucosa sò trattati cù antisetti:

Per prevene l'appiccicamentu di l'infezzione sekuntala, i penicillini semipintesi è i cefalosporins sò prescritti. Hè rimbursatu da u ospitalu dopu chì ogni scala anu spusatu.

U risultu letale dipende da a gravità di a malatia. A rata di mortalità varieghja da 20 à 100%. U pacchju hè ingaghatu immediatamenti per un periudu micca menu di quaranta ghjorni. In questu casu, tutti chì anu contactatu à a persona infettata, devenu sutta vaccinazione è insulatoriu dovutu per almenu dui simani. Tutte e residenti di u stabilimentu hà datu ancu ancu vaccinate.

A prevenzione di a virulida

In u periodu di l'epidemica di a vaccina di a varicastia hè stata fatta da un virus chì fù scumpiatu in a peddi di u viteddu. Issa e drogu anu una struttura simili à u patogenu è sò assai efficace. L'intruduzioni di u virus in u corpu permette una persone per sviluppà l'immunità per ellu, chì impedisce ancu più infestazione. Hè ciò chì hà permessu à i paisi novi in ​​u mezzu di u XXu seculu per superve a malatia.

A vaccinazione contru la virgida hè realizata prima di viaghji in i canteri epidermichi di a terra.