Guanti senza misgiu

Guanti senza mutiliti senza dete, o, cumu si chjamanu, mittens - un accessori mudernu è piacevule chì hè adattatu à u ghjornu di ogni ghjornu, è per a notte sera. Sò assai assai assai di i zitelli è di l'adulti, cumu si permettenu simultaneamente i vostri diti si movenu liberamente è ùn micca fugliate i vostri mani.

Guanti senza ugualmentei senza mano: varietà

Li Mitenki eranu cunnisciuti in u XVIe seculu, ma hà fattu assai populari solu in u XIX sèculu. Eranu, in u principali, purtati da i travagliadori. Ma prestu fashionistes "tidied" questu accessori, appruduciutu cù lace, perle, ricami. Oghje, l'ottiri di gualisezza mutu cù l'agulla di tezza o crochete sò un aghjuntu universale per qualsiasi unu.

Tipi di mittens:

Cù que di cunghjuntà i guanti senza dete?

I prudutti cilesti senza dete, fatti di lana o altre materiali caliu, ponu purtate cun un capo di pelle o un mantellu cun una manica ¾. I guanti aperti avè bè bè cù fugliale cù vestiti, cù jeans, in un vestitiu novianu.

Se stu accessori hè creatu da prutezzione di u friddu, pò esse cumminati cù una bufanda o un caprettu, se face un rolu decoratore - da quì cun ornamenti, per esempiu, nantu à i mittens, ponu fà piglià una bracciale o reciclarle beads in u culore di guanti.

Mittens puntelli sò populari cun parechji donne, perchè ancu in l'invernu pudete demostrà a vostra manicura o belli dritti longu, perchè ùn pò micca esse rimettati, sughjetti davanti à a rota o avanti à a tenda, ùn impediscenu micca a ghjustizia da a sacchita. E, sicuru, in mittens calda li ponu sentenu eleganti è brillanti. Per via, sò assai fàciuli di cunnetta, guidati da u so gustu è idee nantu à a bellezza.