Lavori di cortini

Fortunatamente, i cortinati avè bisognu di lavare solu un paru di volte annu. U restu di u tempu duvete bisognu di vienticà a stanza: u ventu rimettarà u polu. Ma s'è vo site per lavà i purità, quì quì sò parechji reguli chì deve esse cunnisciutu.

Lavurendu e curtains in a lavatrice

A lavura normale hè adattata per artificiali o mixte (almenu 10% sintesi) tessili. À pruposti più più fine di fine, seranu adattate più avanzati.

Prima di lavà, hè bisognu à tichjarà e tagliolini da a terra. Aghjunghje, hè cunsigliu per impiccà in l'acqua, inoltre micca una volta: u quantità dipende nantu à u gradu di a contaminazione di e curtains. E ora solu avà pozzu prucede direttament in lavà. E dopu ùn abbiate micca fà i rinfriscalli, per ùn ùn abbandunà e so restumi di detergente nantu à u tetu: in questu casu si lampassi in u sole.

Tagliere di veli è organza

Cùmuddi articuli duvete bisognu cù cura. A cortina d'organu abbandunate e tagliolini in acqua fridda, ma micca per longu, per evitari di i muschi. A lavenu li duvete bisognu à l'acqua ùn hè più calda di 30 gradi, o in una lavatrice cù a prutestizione di spinning. I puritani di un velu ùn pò micca esse dati à secà ne e purificatu. A megliu scelta di lavare - manwalment o in a macchina in u modu di "lavapuusi".

Lavanderie di cortina nantu à i ghjuvelli

Per via di e particularità di u materiale da quale anu realizatu l'aneddu, vi assicurà di leghje l'inscription in l'etichetta: u casu chì cortini tali ùn ponu micca lavati in una machina d'uttine. È questu hè solu una di e pussibuli difficultà. E sempre, ùn puderà micca usservà blanchi è manciari.

Lavatu di persiane romain

E cortini romani pò esse cumplessi cun un aspiratori. Ma s'ellu ci hè bisognu di lavà, ùn ti scurdate di prima rializà i slats (crossbeams), è ancu - leghjite l'infurmazioni nantu à l'etichetta.

In quantu à i persiane , hè faciule facilitatu cù l'approcculu equivale. Utilice solu detergenti neutri, incù lavare di manu - diluted in acqua calda. Cumincià a superficia di e taglieri cun cura, cù movimenti circularii pulitichi.

Curvatura nylon

Cundizioni ottimi - un detergente dissolutu in acqua, a temperatura di l'acqua ùn sera più di 30 gradi. Prima, u tulu deve esse abbandunatu in una mistura tali per mezu di una ora, è solu dopu avè u lavatu. Dopu - rinfriscà bien è permette sopra l'acqua. In a lavamagna, hè cunsigliu per utilizà un modulu sensu.

Tagliu u tagliu

Hè necessariu di preparà una solu suluzione in a proporzione di 100 grammi per litru di liquid. Allora aghjunghjenu u pura di detergentu, fate u tululu in questa mutazione è lasciate per un pochi uri. Allora pudete aduprà a robba, durante u quale hè abbastanza solu per esse attentu à taglià u teddu cù e vostre mani.

Sti cunsiglii simpaticu vi aiutaranu à pudè sprezzate alcune curtains, senza spoiling even the thinnest fabric.