Storia di a fasgone

In u passatu distanti, una ropa cusì familiar per tutti cusì com'è una fascia, servia com'è una prutezione affidativa di u friddu è di u ventu, nò solu à e donne, ma ancu per l'omi. A storia di l'apparizione di a prima prima ghjè un misteru, ma digià in u V-IV millenniu aC, questu elementu di u vestitariu era àmplatu. Prima, i nostri babbi ùn anu micca sparte di fieri per i femine è l'omi. A significazione ùn avia solu sessuale, ma ancu età, status sociale. Hè micca surprisingly all people dressed almost identical. È solu in u Medievu, a storia di l'apparizione di a faglia, cum'è u sughjettu di un vestibulu di a donna, principia a so regressiva.

Saiali di u Medievu

A storia di l'urìggini di a fanzine di donna classica principia à a Spagna à a fine di u XVI sèculu. À quellu tempu i tunizii sò stati cunsiderati cumu l'elementu più cumuni di l'attru di ogni ghjornu, è e vistusete vistianu vistimenti per certi partiti cerimonii. Ùn si sapi micca quellu chì hè stata cun l'idea di dividinu l'armata cumunu in un corsetu è una faldella, ma hè stata assai generalizata. A fiorta permette una donna per micca solu per creà imaghjini di moda, cambiant a camma o corsetini, ma ancu per salvà nantu à i tessili chì custa assai in u Medievu.

Strangamente abbastanza, ma a storia di creà a falda di donna hè assuciata ... cavalli! U capeddu cavallu cum'è un rimpianu entre diversi taglioli di tela, facennu a fogliosa assai fucalizata è intransitivo. Erani sti sti putenzi luxurii, ma un pesu cunzidiratu di cavalli cavalli ùn permettenu micca chì e femine si movenu liberamente in una falda.

I pesu faldere dopu à uni pochi di dicennii sò stati sustituiti da mudelli di schelitru. Cunnette in un ciumi di designe di piràmide cù diametri diffirenti, e donne sò stati arreta à a cintura, è i coperti cù bè vistimenti. A so fascia hè stata rapida direttamente in u corseto, e donne ùn pò micca vistutu senza assistenza.

Italiani è e donne francesi decidini ridere di i frames pesky, ripruduzzione cù foglie di latti stuffed con lana di cotti ordinali. Ma a storia di a moda di a furtuna dice chì una tale opcione ùn hè micca lastu longa. Dighjà in u XVII seculu eranu mudelli cù una silueta diretta, decorata cù draperi o triplets tridimensionale. I capi diventenu cusì grande chì una fascia di quinze stale era cunsiderata cumminosa.

Uni pochi decennii dopu, ferries-campane hà cullatu a moda. À u primu u vulume hè creatu cun l'aiutu di i stessi esquitti, ma dopu sò stati rimpiazzati per crinoline lifters. Un fattu interessante: a rigore è l'eleganza, chì in u IX seculu era a norma di a moda di a donna, senza cunduttà u vestitu di faldes di ogni culore, altru di blanc. A donna in a falda di culore fù automaticamente classificatu frà e ramu. Ma l'accentizza nantu à e nucali fù accoltu, perchè e faldeszi eranu purtati cun fiancelli - rotuli volumètrici spettuti.

Moddi moderni per i femini

I ristretti "scianchi" di e 1920, erettu in una tendenza da Cecilia Sorel, mudelli corto creati da Maria Quant è popularizzate da u famosu Twiggy, faldes cù una longa fogliu - ùn importa a quantu modificazione ha toccu stu sughjettu di u vestitori di donna! U rolu di a donna in a società moderna hè statu riveduta à l'iniziu di u seculu passatu, cusì oghje ogni fashionista hè liberu di sceglie a ropa chì li piace. I fiocchi si ponu più còmode è praticali, ùn ci era micca bisognu d'amparà i rigghi è i ghjinochji. A stizza è in forma A, lacuna è luxosa, curta è larga, densosa è aria, simplicità è multilingua, monocroma è colore - l'scelta di faldes hè limitata solu da u gustu è di e caratteristiche di a figura di una donna.