Etica di a cumunicazione è a cultura di a cumunicazione

In a cumunicazione trà e persone ci hè sempre statu è sò reguli di farsa, chì quasi tutti i persone intende adherite. Prima, vegemu cume l'etica di a cumunicazione è a cultura di a cumunicazione sò. Questu hè un settore di cunsiglii è cunsiglii specifichi nantu à cumu si cumportanu à una persona mentre cumunicà cù l'altri populi. Se vulete stabilisce contacte cù l'altri, stu articulu hè per voi.

Etica di a cumunicazione in u squadra

L'etica di a cumunicazione interpunentale - a scienza hè abbastanza complicata. Se ùn dubite cumu fà esse accertà in una situazione particulare, pruvate d'imagine in u locu di un cullega. In rispettu à i so culleghi, avete sempre cunsigliatu è cunsigliu. A squadra, chì l'atmosfera hè simpaticu è benevolente, sarà assai, è u vostru travagliu generale sarà produttu è qualità.

Principi di l'etica è a cultura di a cumunicazione interpersonal

  1. U so cumpagnu hè una persona cumplicata. Hà i so meriti, rializazioni. Avete rispettu è apprizziate.
  2. Ùn sò più megliu o pitrulazioni chì l'altri, perchè ùn ùn dumandanu micca altri privileghji privati ​​da altri attenti.
  3. Hè mpurtanti citatini l'etica di a cumunicazione verbia. Sempre parle cun collegenti amici, cuntattate cù l'anziani (per esame è postu) da nome è patronimicu. Nun crià a vostra vuci, ancu sè vo avete un cunflittu .
  4. Se u travagliu si svolghje, aghjunghjemu cumportamentu a responsabilità è i diritti di tutti.
  5. A cultura di a cumunicazione è l'etica prufessiunale rispettu per i so culleghi. Se ùn vulete spulariate a vostra reputazione, ùn participanu micca in discussioni di i culleghi è di scherzi.
  6. U sonnu sintintu voderà micca solu per voi, ma altri. Fighjulate à l'ochji di l'interlocutore è spressione un interessu.
  7. Se ùn site micca sicuru chì pudete fà, ùn promete micca.
  8. Sento tactful. Sè avete avete un sbagliu in u travagliu di un cullega - pointu à ellu, hè educatu è calmu in u stessu tempu.
  9. Ùn cumprate micca un prezzu. Sìate tù stessu è ùn pruvate micca di vede tutte o più forte di quellu.
  10. À u travagliu, ùn pudete micca gridà, risate a voce è fate soru, impone in affare stante.
  11. Ùn hè micca cunsigliatu per esse dumandate à a vita persunale di i culleghi, è ancu più più, perchè ùn dumandate micca i prublemi.
  12. Pudete scaricà.

Se seguite ste règiche simplice, perchè, sicuru, mure rispettu da i culleghi è diventenu un marco valente.