Doppu l'alimenta, u cochju duluri

L'uggerezza ùn hè micca solu un modu naturale per sapè à i boni di u zitellu, ma hè una grande opportunità per mamma per a comunicazione cù u so picciottu. In ogni casu, quasi ogni donna hà scontru sensazioni desaglostezziali in a liccazioni. Perchè u piticu minatu dopu l'alimenta, avemu da u nostru articulu.

A natura di u dulore è e so cause

In i primi trè mesi dopu à partitu, a mamma hà sensu una sensibilità di cinghiali in u so pùgliu dopu l'alimenta. Questa hè una reazione nurmale di u corpu à a liberazione di l'hormone oxytocin. Ci hè aiutu à riduzzione l'utru, à u mussulamentu di u pettu, chì porta à l'attribuità di una altra parte di u latti. U zuccaru s'era inchicutu. Certi ghjuvuni dìcinu chì anu un scumpete o stigma dopu l'ameglie.

Sì u zitellu ùn pò micca trattà cù u vuluntà di u latte, u pezzulli sante in u pettu pò esse mai avutu prima, ma ancu dopu l'alimenta, ci hè un riscu di lactostassiu , o stagnazioni di u lignu in u pollu. À u listessu tempu, a pelle hè diventata è cianu di u locu di a cumpattazione. In questu casu hè bisognu di spressione u pellu nantu à a manu o cù l'aiutu di una pompa di coghju. S'ellu ùn hè micca fattu, hè pussibule cunglittura di mastite.

A mastite si trovi com'è u risultatu di a penetrazione di i microbichi in lobuli leziosi. In questu casu, i pignotti (precintani) in u pusteru dopu l'amparati à dissolzione hè assai difficiule. Mastitis purulenti particularmente peligrosu, chì hè carattarizata da un forte dulore duru in u pettu, purulent discharge from the chest during and after feeding and increased temperature. In stu casu, cura medica urgente, è spessu, è a intervenzione kirurgia.

A prucia è a sensa ardenti in u pettu dopu à l'ameglie, parlanu di u sviluppu di i pelle in a mamma d'infermiera. U funghi di càndida inserisce i lettu di lattini si u zitellu hè stomatitis. Dopu a tuttorna, u casu scratchate assai duru, è i capelli fugliate troppu sensibilitatu. In modu independentu di trattà a malatia hè difficiule, sopramente chì ghjè necessariu di trattà a mamma è a zitella.

Ammaistolu dopu l'alimentación

Per evitari i prublemi cù l'ameglie, i mariti in mutivi avè bisognu à piglià cura di u pettu. I medichi urganizeghjanu lavà i glàndali mammariali cù l'acqua calda, prima di ogni alimenta, pigliate una caccia ogni ghjornu. Duranti i prucessi di l'acqua, u pettu pò esse massà in un movimentu circulu. Dopu ogni nutesta, hè necessariu di piglià bagni aereiu durante 15 minuti. Ma u sole di u pianu di u piticu hè più preciosa chì bona. E di sicuru, ci hè bisognu à pusà u babbu à u so pettu.