Pregnant and HIV

L'HIV hè a cusì sottuspecie speculata di sindrome d'immunodeficiency avutu. Oghje, u numaru di e donne infettuti di HIV di stabbenu in età in crescente significativamente. A malatia più frequente si spende asymptomatically, o hè cunfundita cù un friddu cumuni. In spessu, a futura mamma hà da sapè da a so malatia, è dà a cunsultazione di e donne chì una prova di HIV pratica. Questa nova, per suprattuttu, tira a terra da sottu i vostri pedi. Ci sò parechji temerici: sì chì u zitellu se infectà, perch'ellu ùn esse micca orfanu, chì altri dicenu. In ogni modu, u cumpurtamentu correctu di a donna incinta, è ancu di l'ultime sviluppi in a medicina, facenu pussibule impedirlle à u zitellu infàtilu da a mamma.

Diagnostu di HIV in pregnant women

Pruvene di u Laboratoriu VIH per a donna in a cundizione hè realizatu 2-3 volte per a durazione di u gravidenza. Per annunzià stu analisi hè necessariu per ogni futura mamma. U primu u diagnosticu hè fatta, u più opportunità per a nascita di un zitellu sanu.

A maiò spessu, e donne anu datu immunoassaigutu per u VIH durante a gravidanza. U sangue hè stata tosta da a vina, in u suumu di quale l'antichi d'infezzione sò determinati. Stu studiu pò dà ricerca falsa falza falsa è positiva. False VIH Positivu durante a gravidenza ghjè in donne chì anu una storia di malatie cronica. Falsu risultu negativu di l'immunoassau hè pussibule cun una infizzione recente, quandu u corpu ùn hà micca anu sviluppatu anticorbe à HIV.

Ma s'ellu l'analisi di una donna per HIV hè positiva in u gravidenza, studii più detallati sò esse attuati à esse clarificà u gradu di dannu di l'immunità è a forma di a malatia.

Infruzione è HIV infezzjoni

Infezzjoni di un zitellu da una mamma infectata hè pussibule in u 20-40% in a mancanza di medicazione. Ci hè trè manere di trasmissione di l'infezione HIV:

  1. Per mezu di a placenta durante a gravidanza. Se hè danatu o inflamatu, a funzione protettiva di a placenta hè indulxita.
  2. A manera più frequente di trasmissioni di l'infezzjoni di VIH hè in u passaghju per u canal di nascita di a mamma. À questu tempu, u maritu pò esse contactatu da u sangue di a mamma o a secrezione vagina. In ogni modu, una cesareana ùn hè micca una garantia assoluta di u nascita di un zitellu sanu.
  3. Per via di latte materna dopu à partitu. Una mamma infectada di VIVE duverà rinunzà a pustà.

Ci sò parechji fatturi chì aumentanu a pussibilità di a trasmissionione di VIH durante a gravidanza à u zitellu. Chì includanu un altu livellu di u virus in u sangue (quandu infectatu pocu prima di cuncepimentu, un stadiu severu di a malatia), fumatorius, droguesi, atti sessuali senza tuteli, è a cundizione di u fetu stessu (immadità di u sistema immune).

Infezzjoni di VIH in pregnant women does not affect the outcome of pregnancy itself. Invece cumplicazione sò pussibule in una stampa seria di a malatia - u SIDA, è a gravidanza pò esse fruttuosa, u parturientu prematuru per a rupture of membranes and outflow of fluid amniotic. Spessu spessu un zitellu nasci cun una massa baixa.

Trattamentu di HIV in u gravidenza

Quandu hè stata detta da HIV, e donne chì ghjucanu sò prescritti trattamentu, ma micca per migliurà a cundizione di a donna, ma per reduce a pussibilità d'infezzione di u fetus. Dopu à u principiu di u seculu semestru, unu di i drogi prescritti per ei futuri sò zidovudina o azidotimidine. A droga hè stata fatta in tuttu l'embaraziu è in u pienanu cumpresu. A stessa droga hè datu à un novu in u primu ghjornu di a so vita, ma in forma di un sciroppu. Cesarean sectionu reducià i chance di a trasmissionione di VIH in 2 volte. Cù entrega naturali, i medichi evitenenu l'incisioni di u perineu o punzzione di a vuccata, è u canalu di nascita di una donna hè sempre trattatu cù disinfettanti. HIV durante a gravidanza ùn hè micca una frase. In ogni casu, a futura mamma devesti esse responsabilità à mettechisti prutettore per prevenzione infizzione di u zitellu.