Vitamini in mastopathia

In u corpu femminili, tuttu hè interconnettuatu. A difettu di vitamini in i cultii pruvucanu fallimentu hormone, l'hormone furore disturbanu u travagliu di l'organi. È quelli, à u turnu, reaghjanu à a situazione negativa per diverse malatii, per esempiu, u crescente di crescenu di a crescita. Dunque, u trattamentu di mastopathia ùn pò micca fà senza vitamina.

Vitimia deficiente in mastopathia

I medichi cresinu chì, cù mastopatìa in u corpu, ci hè una mancanza di vitamin E , C è A. Quessi elementi sò summessi necessari à mantene l'equilibriu hormonal, à u funziunamentu di u sistema immune, sò attivi in ​​i prucessi metabolichi. A mancanza di questi sutteri deve esse riflette, piglià vitamini in più di l'alimentariu.

Cosa vitamine per vìviri cù mastopathia?

  1. Hè cume chì e cume in u pettu sò causati da una divisioni di cumbugliu incontrolatu sottu a influenza di l'estrogenu di l'hormone femminile. A vitamina A reduci a reazione di a glàndula mammaria in questa hormona. Pigliate a provitamina A in a forma di beta-carotene à dosa di 50 000 IU durante 6 mesi.
  2. A vitamina E per mastopatìa hè prescribed for intake di 100 mg per ghjornu. U cursu durà almenu sei mesi, è megliu - un annu. Questu antioxidante hà una effetti positiva di u metabolismu, elimina manifestazione di PMS, attiveghja l' hormone progesterone .
  3. A vitamina C improvesa i difesi di u corpu è migliurà l'effetti di l'altru antioxidante.

L'antioxidanti lista pò esse in bordu è separatu, ma hè megliu secondu a mastopatìa per usà multivitamini chì includenu una cumpensazione equilibrada di tutti i sustanzi necessarii. Cosa vitamine per piglià cù mastopathie, hè megliu dumandà à u duttore - a cumpusizioni di e droghe règiche dipende da u tipu di mastopatìa. Cusì, sicondu a furmazione di a malatia, certi donne sò prescritti Aevit, è l'altru - una preparazione multivitamica Vitakan è l'analogi.

Piglià vitamini, avete da ricurdate di u periculu di a sobredose: questu hè principalmente di vitamina A - u so eccessu hè summamente alluciu, per ùn esse micca più di a dosi ricanusata.