Chjappu nantu à a faccia

Oghje bianchi, ghjuridi o capelli giallu hannu spessu "bacio di u sole" - questu freckles sò chjamati in a zitella. Ma, si una zitella cù cuniglia di peccati à fà facci, una donna nova, ponu purtari assai problemi. Una piccula quantità di sti pezzi nantu à a pelle rende l'imaghjini di ogni bellezza un capellu especial, ma quandu ci sò t'hà assai peccati, hè sensu per penserà di esicuzzioni.

Chì sò peccati?

I Marcati solidi nantu à a pelle, chjamati iedificii scientifichi, sò parpelle chjucu o chjucu chjucu a grandezza di una simplicità è prima appare in a zitella (6 à 10 anni). I peccatori particularmente notori sò in u periodu di l'attività solitaria aumentada - in a primavera è l'estate. In u vaghjimu è l'invernu sò diventati o più ligne o scorri sola. Lu locu di a localisazione - a manu espunita à u soli: spalle, mani, diccultazione, faccia. I mancu ùn si ponu supraneghja sopra à a peddi, è per u so culore sò dovutu à l'accumulazione di pigmentu di melanina in u pianu supranu di l'epidermisa.

Perchè parechje peccati?

I causi di peccati nantu à a fàccia è u corpu sò assuciati cun una predisposición genetica. Da u puntu di vista di a dermatulugia, epihelidi sò una malatie hereditaria transmittata da un tipu autosomale dominante. In casi rari, i peccatori sò una campana d'alarme, signalendu circa:

Se in a zitiddina ùn avete micca "bacio di soli", è in quandu anu adultu si vittiru mette à cunsultazione cun mèdulu.

Cumu si pulisce a faccia di peccati?

Ci hè parechje manere di scuntallu peccati. Eccu alcuni di elli:

  1. In un vetru di acqua fresca, metteci un coppiu di tagliati di limone, cogliù cù una cucara. Cù questu rimettivu, limite a vostra face in a mattina.
  2. Tinta un pappagallo o un blender, pour 2 cucharadizii di a massa ricevutu cù un vetro d'acqua fogera. Quandu u pruduttu faciule, pudete micca asciugà a to fàccia. Hè appruvatu di sfurzà sta infusione è fugliale in forma di cubi di ghiaccio, chì in a mattina puliti l'effettu.
  3. Per arriccà i peccati in a fàccia, cum'è regula, u zucchero di pienu frescu, currantu nìuru o un pompelmo aiuta. U pruduttu u pentimentu pigmentatu.
  4. Un effettu di blanqueigh sfruttu hè attribuitu da prudutti fermentati - kefir, kumis, yogurt. Maschi d'iddi - una vera zucchina, si a faccia tene assai freckles.
  5. A cura pruvucata per i purificazione di epiède hè cucitura lotion. Pudete ancu acquistà in una farmacevule o una tenda, ma hè megliu di cascu avà. Pigliemu dui peprini freschi è vodka (200 ml). I vegetarii cutucchi in circles, mette in una buttiglia, spedinu cù vodka è si ne vanu à infuse per 10 - 14 ghjorni in un scugliu friddi. A lozione finita hè filtrata, diluted cù acqua in una ratio di 1:10. Per trattà peccati nantu à a faccia di questu rimedichi hà bisognu à schiavi a pelle in a mattina è a sera.

Eliminazione di peccatori in salone

I cosmetologi ùn sanu di ridivà di i peccati nantu à a faccia. Per lavà a pelle, offerenu:

  1. Peeling - u capu di a pelle hè eliminatu da l'azzioni di i risichi speciali;
  2. Ricerche - i peccati, incù a superficia di a superficia di l'epidermisa, sò sbulicati cù un laser erbium o alexandrite.
  3. Quartu - dopu à u cursu di i prucessi, eseguisce a scatulazione di i cimi di pigmenti.
  4. Lotion - peccati sò clarificati da l'accionamentu di una cumuzzioni speciali (per esempiu, una mistura di bodypain, alcol salicylic, unghettu d'mercurie biancu è suluzione fenol), chì aiuta à esfoliate e caghunioni di u pilu supraniore.

Cumu prutezzione di a vostra face di peccati?

Per e persone chì sò predisposti à l'apparenza di eglhelidi, hè assai impurtante d'observà e seguente:

  1. In u periodu di l'attività solaria, porta un caprettu o capu, chì s'amuse a fata di i raghjoni diretta.
  2. Applica à a fàccia è a pelle di pelliccia aperta, u gradu di prutezzione chì SPF 15 - 30. Ùn cumprate micca un finanzi raffuni.
  3. Prima di l'iniziu di a primavera, aghjunghje à a dieta corsi riccheta in vitamina C è l'acidu nicotinu (PP) - citrus, cipolla, chucrut, carne di pollo, latte sourcato.

Ma sempre ricordu chì i peccati cuncene un attore à a vostra aspettazione. Fate assai orgugliosi.