Vaginal Candles Panavir

I suppositori vagabinali Panavir hè un pruduttu medicinali di a pruduzzione interna. Panavir hè un immunomodulatoriu, cum'è un agenti antivirali di origine naturali. Panavir aumenta a resistenza di u corpu à infezioni di varii tipi. Dopu un cursu di trattamentu sclusivu, induve a droga era utilizzata, a pussibilità di sviluppà rinfrittu in a dimarchja osservata significativamente, è ultimamente quantità micca più di ottu percentuale di u numaru nùmmiru di quelli chì anu recuperatu.

Indications per l'usu di candele Panavir

In ginekulugia, Panavir hè prescribed in i seguenti cases:

I medichi ci prescarenu l'suppositori vaginali di Panavir in HPV. Intruduciutu i candele Panavir in a vagina in a notte, prima di andà in lettu è di u fondu. Panavir ùn hà micca alcuni allergii, nè carcinogeni, o embriotoxic actions.

Panavir riferisce à i glucosidi di l'hexosa, hè un polisaccharidu di pesu molculu assai altru. Hè ben tolerata in duie dosificà individuali.

A dosa di Panavir depèn da a gravità di i sintomi di una malatia virali particulari.

Ùn avemu bisognu à ùn abbia da usà a medicina in ghjorni crìati. Basatu nantu à quì, ùn anu interrotta u cursu di trattamentu cù vela Panavir durante a menstratura.

Contraindicazioni à l'usu di vela Panavir

Panavir hà e so contraindicazione - hè, prima di tuttu, una alta sensibiliità à certi elementi di a cumpusizioni di a droga, è hè contraindicata in a patologia renali è a patologia spheen. Candele di Panavir in u gravidenza ùn sò micca cunsigliatu. Duranti a zitelli, i medichi sò cunsigliati di dispensari cù sta droga, ma nunda hè publicitatu, pruvucatu direttamente chì in u trattamentu hè presente in u latte di mamma.