A cumunicazione cum'è interaczione

A cumunicazione hè una parte integrale di l'esistenza umana.

L'omu hè un esodu sociale, per quessa, in u prucessu di a vita, e persone si sò ubbligati à intaressu. L'interazzione ponu esse prublemi à livelli differenti, una di quale hè a cumunicazione. Questu hè un cuncettu cumplicatu è multifestazione di stabbilimentu è sviluppu i cuntatti è cunnessione trà e persone (o più o canti più intellettuale). Comu regula, a cumunicazione hè cumanda da interaczione pratica di i persone. Questu prucessu si sia più cumpletu, se a ghjente hè intruduce per i scontri cumuni è per percepzioni di a so scopu. Cumuni cumuni è vede spere a via per a fiducia è l'intelligenza.

Interaczione è cumunicazione

A cumunicazione hè una forma specie di interaczione, pussibule entre almenu dui intelligenti intimi (ùn hè micca necessàbbilamenti pirsuni), per quellu chì hè un scambiu d'infurmazioni espressi in una forma o l'altru. Ci sò parechji sistemi diffarenti di a transmissioni di informazioni, una di e quali hè lingua, questu, parolla umana. Ci sò parechje sistemi di scambii d'infurmazioni chì supprimenu di cumunicazione di parla (gestiti, culori, furi, ma deve esse ricordati chì in diverse culturi u so significatu hè diffirenti). Cusì, pò esse dichjaratu chì a cumunicazione hè una forma di attivazione speziale di parechji volumi, chì porta à l'emergenza di cuntatti psichichi è e cunnessione chì assicura l'interazzione d'indipendente. Spessu, a cumunicazione si cunducerà cù manifestazioni emutivu, ma i emozioni ùn sò micca un compulsione obligatoriu di a cumunicazione.

A cumunicazione cum'è interaccezione interpersonali hè pussibile solu trà l'essere sententi. Per esempiu, puderia esse u populu è / o unipochi di i cetacei. A data, si pensa chì l'altri spezii chì ùn ponu micca cumu suggetti, ùn ponu esse cunsideratu cum'è a persona di a parolla. Sta dumanda hè contruversa è micca micca studiata abbastanza, sopratuttu si hè una quistione di primati più altri, è ancu altri gregarii è scoli, chì sò raghjone à i so livelli.

Hè assumatu chì a quistione di a pussibilità di u sviluppu persunale in un organu dipende nantu à l'esistenza di un seccu di segundu segni.

U fenomenu di a cumunicazione invocaevamenti evocate l'interessu di i scientisti: psiculoghi di i soziologi, biologi è filosofi. In crescente di e scienze, a cumunicazione hè trattama diversu di i diversi punti di vista.

Mekkanismi di interaczione in cumunicazione

A so situazione di a cumunicazione hè pussibile per u funziunamentu di i dinunzii sicilianu è psicologicu. Cumpiglià quelli di elli.

  1. L'infuzione mentale hè una manera specifica di influenzà cù a trasmissioni di l'umore emutivu è mentale, cumprendi a gente in gruppi (balli, manifestazioni, pànicu, sportu, ecciteghja, ecstasy religiosa). Infezzjoni hè incunsciuta. Perchè l'emergenza di l'infezzione mentale precisa un inductor inlocuali iniziale (per quessa, u primu). Dopu a repetizioni ripetuta, u sfondate emozante hè intricatu è intricatu.
  2. Suggerimentu hè un impactu propiu, unjustificatu (o di l'argumenti inadegwate) d' una persona in un altru (o à l'altri). A infurmazioni furzata hè perceivedu inestimable, micca critica. U suggerimentu hè centru in a furmazione di un statu mentale urgente, serve per induce certu azzjonijiet. Hè rializatu più verbalmente (per parolle), è ancu da gesticulazione. A maiò parte di i puzzini ùn sò più una prevalenza caracteristica in a psique di l'umore situazione. Per assicurà a basa di u fiducia in l'urigine di l'infurmazioni (per quessa, a so credibilità) è a mancanza di resistenza à l'impattu.
  3. A persuasione hè un prucessu è à u listessu tempu u risultatu d'un impattu diretta à u pianu. Un sistema di evidenza, argumintazzioni razuniale, orientata à a parsunalità, sintimenti critichi.
  4. L'imitazione hè un fenomenu chì furnisce a ripruduzzione di una persona di mudelli di cumpurtamentu di quellu chì incunifica. A norma di u gruppu è i valori in cumunità sorgienu per u fenomenu di imitazioni. L'imitazione sociocentuale cumanda funzioni communicative, compensatoriu, interactivu è protetturale. L'imitazione hè fundata nantu à u meccanicu biològicu di a repetizione.