Vase da macaroni da i mani proprii

Macaroni ponu sirvutu com'è un mumentu favurè per creà manichi originali: frames, ghjoculi di ghjocu, colti, canzelli. A classe maestru offritta à a vostra attenzione cuntene l'infurmazioni nantu à cumu fà un vase di pasta. In parechji mane, u tipu di vaso - articuli pasta hè dipenditu nantu à a forma di l'urbe è maccarruri, figurini destinati à a decorazione. Avemu cunsigliatu per a firmà l'scelta di pasta da varietà dura di granu, per esempiu, l'affari "Makfa".

Cumu fà un vaso di pasta?

Avete bisognu:

In u nostru casu, sceltu una vittura di vinu di plastica unica cù un tronu cortu. Per decoratori deciseru di piglià uni pochi di pasta.

Fà un jarrubiu

  1. Pigliate una vittura di vinu di plastica, sguassate u pede.
  2. Cù l'aiutu di una pistola di termo-pistola paste pasta-cunge nantu à una culata plastica in a forma di fiori.
  3. Pudemu u cunnettu nantu à a perna è passendu u fondu cù a stessa pasta, da quale ci sò e fiorite.
  4. À a basa di u vase duvemu una fioritura stilizata. Trà i petali di u fiore ci ponu maccarruri aperti, cunfurmati in folli.
  5. Inoltre cù l'aiutu di a cola aghjustemu altre tipi di pasta, pruvatu à creà una cumuzioni armoniosa.
  6. U pruduttu semi finitu hè questu cusì:
  7. Per finisce a decoru ci bisognu di u pittura. Aduprate parechji capi di esame spaghetti. Per u nostru pruduttu, sò dui culori di pittura sò scelti: oru è rosa. Bastamente, un vaso decoratu cù pasta, avemu un esmalte ulechjarru rosatu è pusendu nantu à u stand è a cima di u pruduttu.

Opzioni suggeriti per decorare u vase:

Pudete venerà cù i vostri variazioni! U vechju eleganti pò esse un adduzzu di l'internu. Inoltre, un pruduttu fattu pruduttu hè un rigalu maravigliosu per una donna.

In più da pasta pudete fà altre manuale, per esempiu, casti .