Coat Chanel 2013

Una piccula donna faciliuna chì ùn hà nunda, ma un grandu bramatu di fà tutti i belli, u famosu Cocu Chanel, hà datu u mondu sanu un uczu negru. Cum'è un disignu di moda, Coco cuntenti à tutti e donne cù u so fragranza sfavilatu, hà insignatu di purtà un capelli cutu curtu, pantaloni, è dinò un bonu cullizzioni di capelli in u so stile refinatu.

Capo à u stilu di Chanel 2013

A primu manzu di vista L'stilettu di Chanel hè simplicemente bellu, ma vale a provu di pruvà cum'è una donna diventa una donna refinada feminina cun grande gustu è boni modi. O capo à u stile di Coco Chanel crea una idea è unicu unicu. Una donna frágil sàzia hà dettu chì ùn avete bisognu di teme di cambià, ma avete bisognu di cambià, stendu u vostru stile.

Capelli Chanel pò diferene in forma è culori:

  1. Per esempiu, un pilu Chanel acchaparat cun una corta fina chì accentuate a to cèrne, hè ideale per u vaghjimu ghjittassi vicinu à a cità.
  2. L'armata romaine in cordone Coco Chanel l'ombra lilique hè ideale per una prima data. A vostra stampa fàciule è rilassata abbandunarà una impressione indelicità à u vostru sceltu.
  3. Per una donna muderna è dinamica, chì ghjornu hè dipinta da u minutu, un capeddu latinu classicu hè l'ideale, è un coloru luminoso dà una oppurtunità di sentinu un pocu più chjucu. E se sè ancu una donna di a cummerciale, a stuta di Chanel 2013 in una casgaria vi aiutà à rinfurzà a vostra impresa di una donna di a donna. Nota chì i culori cuntrastanti causanu e persone, in l'opinione di quale, una maiurezza di fiducia.
  4. Cunduzzu un mantellu di lume di lume cun un corpu nìvuru, poni nantu à u collu "Schalke" è studs, vene una imagina in un stile glamourosa . Hè u stemma chì devi à dà a donna una fragilità è una figura finita.
  5. E, finarmenti, a calata bianca di Chanel, chì deve esse per ogni donna. Coco ùn hè mai addicatu à l'abbundanza rica di i so mudelli, cusì i so imagine sò tantu bellissima è feminina, senza un apoteose innecessariu. Ella disse chì a ropa pò vende una donna, è forsi vice versa, facite alcuna deci anni più ghjovra. In un capeddu grisu à i ghjinochji di u cuteddu classicu, cù un cinturione è un cùarpu da u pelle, andarè in gioia è feminina.