A spada di Damocli, attaccatu à l'omu - chì significa questu?

Parechji uni fraseulogichi sò vinuti da noi da a Grecia antica. Grazie à i stori istruttivu di i filòsufi di quelli anni, i storie di tempu sò stati cunservati. In u prossimu millenniu, dichjarate curtu emergenu da questi idiomani. Queste include l'idiomu di a "spada di Damocles", chì hè sviluppatu da a legenda.

Chì ci hè a spada di Damocles?

Un famusu idiomicu vinni scrittu prima in l'antica paràbula di u famusu filosufu Ciceroni, chì l'hà scrittu milieculi di anni. A legenda dice chì a spada di Damocles hè una arma chì u rè hà urdinatu per fallu u capu di u courtier per affirmà chì hè sempre in teme per a so vita, è ogni momentu pò esse l'ultimu, perchè ùn sia micca ghjilosu di ellu senza sapienti u sicondu latinu di a munita.

Spada di Damocles - u significatu di a fraseologia

À u tempu, a frasa "Spada di Damocli" divintò populari, era prestu utilizatu da scrittori di parechji paesi è eranu in e so opere. Basatu nantu à l'essenza di a legenda stessu, l'espressione "spada di Damocles sopra à l'omu" significa:

U mitu di a spada di Damocles

Duranti u regnu di Dionisiu, e pruspettivi festivi eranu caratteristiche, è u regnu era vicinu di adulazioni-courtiers chì inventaru una diversità di spettaculi. A vita di u capitu pareva faciule è cuncepitu, di quale chì i subalterni sò spessu sussurati. Unu di i favori di u rè di Damocli hà decisu di diri cusì forte è prestu prestu. Dionisiu fù distinchatu micca solu per a crueltatia, ma ancu per l'astuzia.

Ellu urdinò una volta per accettà u favuritu cumuleru, cù tutte l'unurari, è quandu ellu, assittatu in un locu d'honore in i mumenti di l'intrattenimentu gay, hà vedutu, vedi una spata pendiata nantu à a so testa. Purtendu u scantu di u prutocitariu, u rè hà dettu chì questu hè u destinu di i magretini, per vede in temerità eterna di possibbiltà disgrazii è intrigue di i nemichi. Cusì ùn avete micca inutru à sta destinazione. Stu significatu also conserva l'espressione "A spada di Damocli".

Cumu hè chì a spada di Damocles hè stata sospita?

"Spada di Damocles" - u significatu di sta frasiulugia ùn hà micca acquistatu assai significati, à u cuntrariu di assai altri chì vinìanu da l'Hellenes. Siccomu st'armiu sustinia solu pianu nantu à u pesu, ùn pò esse micca altre associu, cum'è:

U cuncettu di a "spada di Damocles per un omu" in l'usanza moderna in a cunversione si includenu amuzi micca solu di un fisicu, ma ancu di un pianu morale:

Chì guarda a spada di Damocles di cascà?

In questa storia, ùn hè micca nunda chì l'attinzioni hè focu annantu à u fattu chì a spada hè stata sospita nantu à u pianu. Dapoi l'antichità assai cavaddi hè stata assuciata cù i capelli cavalli, parechji dii di credi diffirenti chjamate quelli animali, anu attribuitu à l'influenza di l'elementi di a natura è di i culturi futuri. L'imaghjini di u cavallu hè assuciatu:

U capeddu u cavallu hè assai forte, eccellentii chì assorbiscenu è evaporà l'umidità, è ancu in l'antichità sò stati cunsiderati u più affidante. Tutti quelli chì avianu intesu a manera chì a spada di D Damocli era perchendu un filu era una forza di forza debbola. Ma in a rialità, l'astuzia Dionisiu hà pigliatu à teme è ragiunà intelligente, per ùn micca per fallu Damocles, senza fallimentu usando un capeddu di cavallu per una lettura brutali.