Hè pussibule per a mamma di cacciatrice di salsicce?

Piuttostu aspessu duranti a zitelli, omi di cresce, sapendu di e numerosi pruibbilimenti, pensanu nantu à si puderanu tastà salsicce. À u primu sguardu, se i salsicce di alta qualità, ùn hè nunda di pruibitu in a so cumpusizioni. Tuttavia, questu ùn significa micca chì pudete cunsumà in quantità limitate.

Chì i zuccheri pò esse cunsumati cù l'allertanza?

Quandu allibera, ùn pò micca manghjà tutte di salsicce. Prima di cumprà in a tenda, avete bisognu à attinzioni à a cumpusizioni. Se l'etichetta hè tutta di conservatori è additivi cù a lettera "E" , hè megliu ùn abbia da usà. Per quessa, si sorgieghja una domanda naturali: hè pussibule alimentà i salute in generale, è se fussi, quale?

Hè sappiutu chì quandu anu ambrati, i prudutti annonceghjani hè pruibitu, è ancu i salsicces disposti da u stessu mètudu. Per quessa, se a mamma hè stata chjamata à questu pruduttu chì ùn pò micca solu escludiri da a so dieta, hè megliu cumprà cumune di u salitu. In questu casu, hè desideratu chì a so castagna hè naturali.

Comu sceglie u zucchino?

Quand'elli scegliendu e salsicce, i mariti in mutivi necessanu aderiscenu di certe regule.

Prima, hè sempre u primu a cura di a data di a pruduzzioni è a vita di u bastimentu. Comu si cunnosce, trà un grande numedu di magazzini, ci sò ancu quelli chì, cù un pruduttu standard, vende ancu un pruduttu caducatu. Guàrdati di such shopping facilities!

Siconda, hè necessariu d'evaluà u culore di carne in i salsicces prima di cunsumu. Nurmalmenti u cut, cum'è a salchicata bagna, ci vole à seru arraggiata. Un coloratu satuvutu, rosatu è vicinu à culori rossu, indica a prisenza di tingli in u pruduttu, chì sò utilizati da u fabricatore per migliurà a presentazione.

Terzu, avè solu un pruduttu pruduttu. In regula, i mistressi comprani constantemente solu una simpatica amata di a salchicata. Ùn esci micca e pruvà una cosa nova. Questa puderia influir in a cundizione di migghiuri.

E l'ultimi: ùn puderebbe cumprà salsicce per un usu futur. Millione torna una volta à a tenda, è cumprà u pruduttu da l'ultima impurtazione. Inoltore, in micca casu ùn pò micca cungià i salsicces, tk. u periodu di u so almacenamiento hè riddumente ridottu.

Cusì, pudemu cuncludi chì a mamma d'invalidazione pò mangà salchichji. In ogni casu, hè assai impurtante di seguità a règula di listessa quì. Inutili, una ghjovana mamma pò dannà non solu l'ella, ma ancu a salute di u zitellu.