U zitellu spessu cantanu

Infettari u zitellu dopu o durante l'alimentu hè un prucessu fisiologicu naturali. Ùn ci vole micca micca quì, perchè ùn ùn importa micca u vostru babbu.

In un corpu sano, tutti i prucessi fisiulogichi sò signalati chjaramente. Ancu da right after birth, u zitellu sà chì quandu, è quantu ellu voli manghja. U latti di a mamma, chì hè prudutta in u so pùtru, hè pensata solu per u so zitellu. Hè scuntatu tutte e richieste di un urganisimu in creazione. È dopu à a prima simana di l'alimentazione, u pettu hè chinu di latti in quantità chì u so zitellu precisa. A regurgitazione di i so residualità hè necessariu per evitarà alimentazione è facilità a travagliu di u ventrighjulu di u nascitu.

Perchè u babbu spessu spit up?

Per principià, bisognu di capiscenu chì "spessu" hè un cuncettatu puramente individuali. Ogni mamma hà bisognu di sapè - a quantità di regurgitated fluidu è a freccia di regurgitation dentro di i limiti di a norma sottu i cundizioni seguenti:

S'ellu si passa tuttu u circondu, vi tocca contactà u pediatricu per cunsigli.

Cume hè spessu chì un criaturu nascite regurgitate?

Certi babotti pò regurgitate dopu ogni nutizie, a più probabile pruveni da un attaccamentu impurtanti à u pettu o un grandu burglu in u capezzolu. Per via di u risultatu, u picciottu pateva troppu aria.

Normalmente u zitellu pò regurgitate à cinque volte à u ghjornu, una parte di l'alimenti rilluti si ponu à dui o trente cucchi.

U zitellu spessu chjica: chì fà?

Segui uni pochi regule simuli per esse regurgitazione freti è esercitivu di l'alimenta:

  1. Dopu ogni nutata, manteneu u zitellu in una "culonna" (verticalmente, facci à u to praticà, a testa pò esse mette nantu à a so spalla), è pruvate a palma di u spine per parechji minuti prima chì senti u so sonicu caracteristicu di l'eructation (l'excrement de l'air vene). Pudete bisognu à caminari cù u zitellu per uns 20 minuti.
  2. Ùn ponite u zitellu nantu à a so zucca in a primu momentu dopu l'alimenta. Hè megliu se fate cusì prublemi davanti ogni alimentazione.
  3. Se u zitellu hè più vechju di trè mesi, pudete espressà u latte è aghjunghje u purcu di risu. U stessu pienu si aghjunta à a misura cù sustanzi naturali artificiali. Hè bisogna à ghjunghje l'alimentariu è cuntribuisce à a so digestioni più longa.
  4. Sceglite un mezu specializatu cù l'aiutu di un pediatre.
  5. Ùn avete lentatu u zitellu dopu l'alimentazione (ùn ghjucanu micca i ghjoculi attivi, ùn và micca in ghjustu, ùn sò micca vistuti).

Sì sti cunsiglii ùn currigiate micca a freccia è u voluminu di regurgitation, ci hè necessariu di cunsultà un meditre distrittu, da questu U vomitu hè spessu cunuscadu cù vomiting.

U zitellu spressa regurgitates - causa di preoccupazione

Se avete chì u to figliolu hè regurgitatu bè, hà bisognu à calculà se chjamemu u vòmitu.

U vomitatu si manifesta da abbunnanza abbastanza di u liquidu cun pressione. A regurgitazioni sia fora da un corrente in a forma di latte scorrettu o micca cogliu.

Sì un zitellu spicchendu spessu, e cuminciò a perdiri pesu, veni a cunsidera è di letargia. A vucazione di u vòmitu hè duvuta a presenza di malatie fredi o virali, avvilinazione o intoleranza di certi prudutti, cum'è u latti di vacca. Puderia esse per infezioni in u stomacu è a disbiosi.

In ogni casu, un necessariu urgente di u pediatre hè necessariu. Se u zitellu fate assai daveru, hè megliu chjamà ambulanza.

L'altri ragiuni chì un novu spessu spits up, pò esse parechje malatie: