Kimjonsanson


A più grande fortaleza in Corea da Corea hè Geumjeongsanseong Fortre. Hè situatu à a cità metropulita di Busan nantu à u Monti Geumjeongsan è di u 1971 hè nantu à a lista di tesori storici di u paese cù u 215.

Chì ghjè una furtizza?

In u Medievu, u Giapponese è u Manchu anu attaccatu contru à a penisula coreana, chì ùn solu ùn hà micca rottu à i residenti lucali, ma ancu anu uccisi. Doppu l'invasioni di Imjin Vaeran, i monarchi da a dinastia Joseon hà decisu di custruisce una forte forte nantu à a costa.

Havi cuminciatu a èssiri erettu di l'ordine di u rè Suk-Jong à u situ di u forte forte (quellu ci sò ducumenti ufficiali di u cumandante navali Li Jikhen, citatini i ruins di a citadella) in u 1701. Per a custruzzione, più di 1000 pirsuni sò stati impiegati, è u so travagliu hè statu guvernatu da u guvernatore Kensando chjamatu Cho Tahedon. In u 1703, l'apertura ufficiale di Kimjonsanson.

A durata durata di u forte era di circa 17 km, è l'area vicinu à a furtizza hè di 8,2 metri quadri. km. In u 1707 intornu à i locali internu sò stati edificati muri potenti, avè un largu di 1,5 m è righjunghjendu una altura di 3 m.

Bastamente, sò stati fatti di petra naturale, per ogni locu, si eranu usati blocchi artificiali di forma quadrata. Enormi crescenu di i canti di u lavuranu rotolati da u cimiteru di u Monti Kumjonsan, è i fasgioli è i faschi cercati per 50 km da u forte.

Storia di a furtizza

Per via di u grandezzu enormu, a citadella di Kimjonsanson era praticamenti micca usata per u so destinatu, perchè era assai difficultu di difenda. Per questa causa, u forte era vacante per un seculu. In u 1807, un magistratu chjamatu Tonne-bu O Hannon principia a ricustruzzione di i monti . Cumprendi uccidinalizatu a porta ottenuta, è un annu dopu si eranu prestu per altru. Pudete sapere nantu à sti travagli di a stella survivora.

Duranti l'occupazione giappunisi da u 1910 à u 1945, a furtizza di Kimjonsanson fù distrutta, ma di 1972 si tratta à parechje staddi. I travaglisicà cù a ristaurazione di e porte occidentali, orientali è meridionale, chì eranu prestu in 2 anni. In u 1989, appicchendu longu l'ingaghjamentu uccidintali è locu internu.

Chì hè l'attrazzioni di a fortizza Kymjonsanson?

Tutti i costi sò stati restaurati è i posti danusati in i muri sò stati riparati. A maiò parte di tutti i turisti sò attrati da a torre d'observazione sottu u numaru 1. Questa toralla hè situata in a parti sud-occidentale di a furtizza. Fu distruttu da un timore tifu chì hè statu fattu u 1 di sittemmiru in 2002.

Durante a tour di a fortaleza di Kymjonsanson, fate cura à i siti riliggiusi cum'è:

Funzioni di visita

Siccome chì Kimjonsanson hè in a muntagna , po esse per una sughjettu còmode pigliate cun u mari, l'alimentariu, i scarpi di l'u sport è a robba calza. Questa hè stata ghjustu à ogni mumentu di l'annu, perchè sempre ci hè un ventu forte. In u muru sò stati viaghji turistiche speziale chì purtanu à u cima di u scogliu.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Busan à una di l'entrattu à u forte pò esse acquistatu da u telecopista o da l'autobus Nos. 31, 148, 90, 50 è 1002. U viaghju dura à 2 ore. I visiti guidati sò ancu urganizzati quì.