Museu Busan


Unu di i più grandi musei stòrici in Corea del Sud è Busan Museum (Museu Busan). Hè situatu à a cità di u stessu nome, in u distrittu Namgu. Eccu avete vede relitti antichi, dicendu à a vita, cultura è tradizioni lucali.

Infurmazioni ghjugna

L'istitutu hè stata aperta in u 1978, è u primu direttore hè statu cunoggiatu in u scholar-researcher campu chjamatu Jan Meng June. U so scopu principalu di priservà a storia è i tradizioni di a cità. U Museu di Busan hè un edifici di 3 stanzi. L'ultimu ricustruzzione era fatta eccu in u 2002. Allora a 2a sala di exhibitu permanente era apertu. Oghje sò digià 7 sti prudutti in l'istituzione.

A cullizzioni Musei

Ci hè circa 25 mila esposi in l'istituzione. U più preziosa di elli appartenenu à u preistoricu periodu (l'era Paleociticu). In u Museu di Busan pò vede oggetti dedicati à:

Tutte l'inscription in l'exposition sò firmati in coreanu è in inglese. In u museu di Busan sò parechje articuli rari chì sò numendu in u patrimoniu storicu naziunale di u paese. Queste include:

  1. Bodhisattva - sta sculture Buddhist, colata da bronzu, alcuni 0.5 m in altitudine. L'estatua hè cumpresu in a lista sottu №200.
  2. A cullizzioni di opari di Ryu - una scrittura hè scritta da Ryung in u 1663. Scrizzioni di l'invasioni di Giapponese di a Corea, chì hè accadutu in 1592. Stu patrimoniu immateriale intangible hè №111.
  3. U mappa di u munnu (Kunyu Quantu) - hè stata creata in l'era Joseon è si basa in u prughjettu Verbista. U deprechju i dui hemisferi è alcune di terrenu trasfiruta da u libru di u famusu libbru (publicatu in u 1674). L'oggettu hè inclusu in a lista sottu u 114.
  4. A pittura "Antonyms" fù scritta in u 1696 è riflette u ritrattu naziunali di quellu tempu. U travagliu hè n ° 1501.

Chì ci hè in l'istituzione?

In u patiu internu di u Museu Busan, ci hè ancu un esposizione induve pudete vede artifacti buddi, pagodas, monumenti è stati. Ci hè quasi 400 sculture quì. I munumenti più famose sò:

In u territoriu di u museu hè un dipartimentu educatu. Eccu, stòrici beni cunnisciuti di a cultura di paese è acquiersi acquisto cù e peculiarità di a cultura lucali. I travagliati tematichi sò tenuti in una stanza separata.

In u tribunale di u museu ci hè una buttrega di regalo, una cafe è un parcu, pianificatu cù fiori fragrant è e stanzi exotichi. Quì pudete amandate da u caldu di u veranu o rilassate in i banchi.

Funzioni di visita

U museu di Busan ghjunta da u marti à u ghjornu da 9:00 di a mattina à 18:00 a notte. Parcheghju è entrata per i turisti sò liberi. In ogni casu, per una audioguia o à un serviziu di guida turistiche, avete averà da pagà extra. À l'ufficiu di u bigliettu, i zitelli è l'ascieti nè rotaghju.

Se vulete pruvà cù a ropa naziunale, dicenu à u persunale di u museu . Tandu deve parechje vistimenti, chì pertenenu à e diverse epopi.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di Busan , pudete truvà quì per vittura o un metro 2-nd linea. L'stazione hè chjamata Daeyeon, exit # 3. I busti N ° 302, 239, 139, 134, 93, 68, 51, 24 anu ancu in u museu. Da a stanza, duverà 10 minuti per andà à u munumentu memoriale di u mondu (ONU).