Pagliaru d'acqua - propietate medichi è contraindications

L'arbita contiene tannini, olii essenziale è glucosidi. A so cumpusizioni hè capacitu per migliurà a coagulazioni di u sangue. In u cumplessu, i custanti attivi com un agent bactericidal.

Inoltre, migliurà u regnu di i musculi dopu à partitu è ​​avè un effettu hemostaticu. Sta pruprietà hè guadata da u pezzu per u cuntenutu di u poligopinia è a vitamina K. Includite ancu in a pianta sò: iperosidi, quercetin isoramnetin, kaempferol, acidi, ramnazina è flavone glycoside rutin. Grazie à i pianti constitenti, i navi umani acquistenu forza è migliurà a so permeabilità.

Prufessiunale è propietate mediale di u pimma acqua

À prupusitu d'acqua, proprietà mediali è contraindicazione hè scrittu. A pianta hà un effettu curativo, è pò esse usatu da adulti è zitelli. U pezzu d'acqua è e so pruprietariu mediali sò cunnisciutu di parechji anni. Di l'erbe fate decubiltà è l'utilizanu per l'ulceri stomacu, disenteria o infezioni intestinali. U pimientu aiuta à scancerà e petre da a buca, distruggiennu. U tinturizuni in legnu help with grief disturbi. A pianta hè utilizzata per trattà eczema è ferite purulente.

I donne es necessariu di utilizà infuzioni di pepite per a malatia uterina o di menstruazione.

I platti a tintura sò ancu usati per a perdita di u capeddu.

E pruprietà curative di eterni di pepite acqua

I prodotti mediatevuli creati da a pepite si deve esse usatu dopu a cunsultazione di specialista. U duttore prutege u trattamentu è a dosa necessaria per u paci. U pappaghju di l'acqua hè di eterna chì anu un effettu benefizièvule annantu à u corpu umanu.

A pianta hè aduprata per:

Contraindicazioni di pepite acqua

I Contraindicazione sò: gravidenza, stinziazione crunulòtica, malatie di u cardiocu ischemicu . In u piriu di l'usu prolongatu di u rimedellu ci hè una allergià, dolunu. Ùn aduprate pepite di malatia renale.

In a medicina famigliali, l'erba hè usata in a forma di variure tintura, caldi. U so effettu terapicuu hè bellu risultati. A migliurà u benessimu, rinnuvevule u corpu umanu devendrai dopu una malatia seriu.