Ciò chì pare una fata di i denti?

Probabilmente tutti i zitelli, quandu anu avutu u primu dentale, cuntonu una storia di una fata di i denti. E parenti dìssenu chì, si puscia u dente sottu à u pillow, a ghjente hè a criatura magica vi vene, è invece di chjudarà una muntagna o rigalu. Tuttu à a modu propriu scrittu, cum'è a fata di i dintorni, ùn vedianu mai. A cosa hè chì l'adulti raramente credi in magia, è ancu più cusì, in l'invizzioni. Per elli, a storia hè solu un astuzia, perchè u caprettu ùn sapi chì u pardonu è u sufrimentu causatu da a perdita di denti serà certamente apprezzatu. Questu ùn si pò esse dichjaratu di i zitelli chì crèdenu è aspittàvanu una picciutta cù l'ale di vena a notte è ricumpinsalli.

Ciò chì pare cusì una fata di rigalu veru?

Sicondu a guidenza màgica, sta criatura hè chjuca di grandi di 8 à 10 cm. Esternamente pare com'è una piccola, ma hà l'aleti petite chì s'assumiganu libellini. Sò bisognu di modu per trasfirmaru longu distanzi. Grazzi à i so denti bianchi, a fata era attribuita à stu travagliu. U so travagliu predilettu hè un vestitivu biancu chjaru di u lume è i scarpi di scarpi di sita bianca.

Ci hè una infurmazioni chì u cumandru principalu di a fate hè di guardà i figlioli, o meggiu in daretu. Per i denti belli è sani chì sò partuti sottu à u pillow, a fata hà dettu un rigalu. Tutti i so trova ch'ella si mantene in casa è si fa di elli diversi ornamenti, per via, i più belli peri di u collu. Cù ella, sempre porta un saccu chì cuntene u pultu magicu. L'asciucà nantu à i zitelli, seppendu a so visita, i zitelli anu da scava o si svegliate. A legenda hà dettu chì i fabulidi anu assistenti elfi chì anu cercatu i babori chì perdevanu u so primu di latte di lignu in u ghjornu.

Sti criaturi anu un solu ghjornu fora in l'annu - Natale. In questu ghjornu sò pruibitu di piglià i denti. Hè cun questu vacanza assuciatu una di l'histoire horrurali nantu à a fata di i denti. Sicondu a creda, se a criatura magica disubbiatu è hà pigliatu a denti in Natale, è moriri. U problema ùn aspetta micca solu una fata, ma un zitellu chì vole esse ricivutu un premiatu in questa festa. A legenda dice chì a so vita sana serà traggica è infelizia, è tutte finisce cù suicidiu.

U primu di a fata di i denti fù scritta da l'autori spagnolu Luis Koloma in un conte di fiancu, induve u picculu prìncipi perdiu u so denti. Dopu questu, un gran numaru di stori, storii, è più recenti, filmi cun a participazione di una criatura magica. Uni di elli sò horrori è parlanu di una fera di terribili fata di tortu di i zitelli per ripiglià i denti.