Donna vulva

U cuncettu generalizatu di "vulva femminile" riferisce à l'organi genitourinarii fora di u femine.

Chì vede a donna vulva?

  1. Tuberculu pubbicu - a parte suprema di a femminile vulva, cun una capa di grassu subcutaneous ben evoluzza è capelli pronunzuti.
  2. U Loboku hà diventatu annantu à un paru di ciumi gruffati di a pelle - labia grande. A so forma cilindrica pò stà uccisioni parziale o l'oghje internu di a vulva.
  3. U labia minora sò situati trà u labbra grande è sipale prossimu nantu à elli. In certi nisa, anu realizatu interceptamentu è sguardi più sviluppati. Stu fattu ùn hè micca un signu di l'atrofia vulubale, ma simpisce solu per i funziunalità ndividuali di a struttura di l'organi genitali.
  4. Clitoris "s'ammuccia" in a base suprana di u labia minora è hè u titulu di a zona erogenicu principalu di a vulva femina.
  5. A pagare da u clitoris hè u vestibulu a vestibulariu. Questu spaziu di a vulva principia cù l'apertura di a uretra, sottu hè l'ingaghja à a vagina, chì hè parzialmente cupartu da u hymen è i so restani. À ogni latu di l'apertura vaginali sò ducts di i glànduli Bartholin - segreganu un sicretu spiciale chì hè cusì impurtante per u corpu normalu di l'affaria sessuale.
  6. A vulva vulva finiscinu in u perineu, hè definita in ginecologia quant'è a distanza da l'aderenza di l'labbra grandi à l'annu.

Irritazione di a vulva

Forsi ùn ci hè nisuna donna chì ùn hè micca familiarizzata cù i sintomi di vulva irritazione. A prucia, ardente, vermiculate è inzzione di l'organi genitali esterni offri la donna assai incusazioni. A maiò spessu, irritazione hè stata di cunsiquenza:

A irritazione vulva quasi sempre passa sempre in fine dopu l'eliminazione di u factor pruvuccu. Cusì, cambià i mediate à ienichi, cumprà un linu naturali còmico, u rimettu timpurali à a depilazione, un trattamentu adattatu di i pelle in a maiò parte di i guarantiti una ricuperazione veloce di a pelle è a mucosa da a femminile vulva.

Malati di a vulva

Una di e patologi giniculichi più cumuni: vulvitis - malatia inflamativa di a vulva. U prucessu inflammatoriu si trova in u sfondate di irritazione di a vulva, à quale una infine bacteriale secundariu unisci.

Inflammazione di a vulva manifesteghja cum'è sintomi assai dispiaci:

U trattamentu di a inflammazioni di a vulva ùn faci micca senza antibiotici, cum'è una terapia averagéria facianu anti-allergii, immunomodulatori, trattamentu antibacterial locale.

Ma a inflamazioni ùn hè micca tutta a lista di malatii di a vulva femina. Hè ancu: atópica, allergii, dermatite di cunfrute, diversi neurodermatiti, lique pianinu, psoriasis, papillomatosis vestibular, vulva benigna è maligna.

Un locu spiciale in a lista di malatii di a vulva hè kraurosis e leucopea - patologii chì causanu i cambiamenti atrofi. L'atrofia di a vulva hè spessu diagnusticata in a donna menopèuva in u sughjettu di una diminuzione in u livellu di l'estrogenu. I prucessi di l'atrofia di a donna avutri disegni in a forma di longu (per molts anni) picurie dulce, contra quale trè disordini neuro-siculogichi spessu occur.

Per trattà l'atrofia di a vulva, assai prudutti di a terapia conservadore sò utilizati, in particulare radiazione laser, cridazione, electrodestruction, ma in casu di a so inefficiency, vulvar-extirpation deve esse recursatu à escisione cirurgiunale di e so siti affettati.