Struttura di u ovu

I prublemi di cuncepimentu, di gravidanza è di u so sviluppu in ogni u ghjornu cumete bè ghjuntu di i temi di e donne. E, paradoschicamenti, u sapè à i fundamenti di u "nascita di una nova vita" hè spessu limitata à a "biologia è pestle" studiu studiatu in l'anni di scola. Intendemu di attraversà è studià a struttura di unu di i caratteri principali di u prucessu - l'ovu femminile.

À a nascita di una zitella in u so oviu, a glàndula endocrinu rispunsabilità per i so attualità hormona, ci sò circa 7 miliuni di gametes - ova (gàmi), cume chì, in teoriziale, pò esse a basa di una nova vita dopu a fecundazione. Ma à pocu à età, u numaru di ova hè diventata: in 20 anni hè digià 600 mila, è dopu à 60 ùn si pò micca esse truvati à tutti. Un strughjettu forte di culu femminili permette una donna per diventà una mamma, ancu se una parte o di l'altru ottenimentu hè eliminata.

Allora, a cellula di uovo (cellula di ova, uvua) hè a cume vita più grande di u corpu umanu, a cungre reproductive femminile hè una forma redondeada (ungiungità alargata o sferica) chì ripens è è "guardata" in i follicle ovaru. Hè immobilizatu praticamenti è prima di righjunghjini l'utru ponu un caminu di circa 10 cm in longu duranti i villi internu di l'oviducte in 4-7 i ghjorni. U tagliu di l'ovu hè dui volte più altitudine chì u grandilore di u cumbugliu di u semitru - a cellula giunella masculina è parechji documenti - u grandu di l'altri cellule in u corpu. U so diametru hè di l'ordine di 100-170 μm. U gamete femminile hè pensatu per a trasmissioni in u prucessu di ripruduce un gruppu hèplice di 23 cromusomi (22 autossomi chì trasmettenu l'infurmazioni ereditichi + un sex X cromusomu rispunsevuli di u sessu di u nascuto).

Chì duverebbe vede l'ovu?

U schema di a struttura di un uovo adultu, chì hè furmatu dopu l'ovulazione - a liberazione di l'ovu da u follicle à a cavità abdominal, hè presentata davanti.

In generale, l'ovu hà una struttura simili à l'altri cèl·lula di u corpu: u nucleu, u citoplasimu, a restrizzioni di a membrana plasmina. Nucliu Haploide cun un gruppu di i cromusomi di supra in l'ovu hè in u so centru. U citoplasimu custituiscenu una varietà di ribosomi, elementi di u reticulum endoplasma è chì cuntenenu enzimi necessari per a respirazione di i celte mitocondriali. L'esferizione di u citoplasimu cuntene granule secretorii (corticales), chì nantu à a so splutazioni in l'ovu di u sperma sò liberati, funziona nantu à a so cascarione, chì cunsideranu com'è cambià in l'estructura di l'oocie è impedisce a penetrazione di l'altri espermatozoides. I cortici corticale attivi promettenu a fertilizazione successiva.

I cunti di l'ovu fannu ancu una funzione protettiva è a funzione d'urganizà a so nutritura. Fora, l'ovu hè circundatu da un bellu cingulu illuminatu, coperto cù un colpu di miccivelli - questu quì u so chjamatu pylulu folliculare o curona radiante.

U corpu polarisu hè una cellula chjuca chì, in unica cù l'ovu, hè furmatu da u meiosi - a divisioni di a celluletta di u parechje duranti a so maturazione. Hà statu scientificamenti pruvata chì u cuntenutu di u corpu polarisu pò esse a basa per u diagnosticu di e malatie genetica.

Nutrition di a cellula prima di a so intruduzioni in u muru uterina si svolvi cù l'aiutu di granulidi-vesiculate di uulogiu, pienu di grassu, una piccula quantitati di prutini, vitamini è microelementi.

A qualità di a cellulosa di uvulai matura, a so viabilitée pò esse influinzati da fatturi di influenza esterna cum'è l'ambienti celular, a cumpusizioni bioquimica è a temperatura di l'ambiente di l'ovu. In più, u mecanicu di u funziunamentu intracelular hà un effettu significativu in u prucessu di a so maturazione. "Tè", micca u zitone u fugliale spessu prduca a infertilità. Cumu pò esse, per esempiu, se u ciclu menstruali dura, o menu di 21 ghjorni, o più di 35 ghjorni. Sutta tali situazioni, a cella d'oghje ùn sia micca "ripresa", o diventenu digià incompetente. In l'espanzioni di l'ovulation, i ovuli ùn fate micca follicle, in u quali l'oule è matura. Cusì, senza i ovi, quandu i l'esperma, entri, a fecundazione ùn hè micca occultata.