E mosche di Indonésia

A maiò parte di a pupulazione di l' indipindenza professanu l'Islam, per quessa, in u paese, assai mezchi sò custruiti, chì sò regidutamenti visita di tutti i musulmani chì creanu. Pi maravigliate di issi vignaghjoli unichi sò vinduti è i turisti da tutta u mondu.

7 mosche nantu à Indonesia

Ogni mezquita errata in stu paese hà a so propria storia è a so architettura hè unicu in u so modu:

  1. A mezquita Istiklal si trova in a capitale di Indonesia, Jakarta . Questu hè a struttura più stesu in a parti sud-est di u paese, facciata da marmura bianca, situata vicinu à i edifici di u guvernu. U so nomu, chì si traduce per "indipendenza", a moschia hà ricevutu in onore di a liberazione di u paese in u 1945. A moschea hà sete attrezzu, una sala di preghiera è e abitazioni privati ​​per abuluzione rituali. A cúpula sferica sopra à l'edificu principali hè impauritu cù un spire d'acciuni cù una stella è una luna. À quattru sarti di l'edificu sò balconichi. À a mosche ci hè un locu per cerimonii è madrassas.
  2. Baiturrahman del Paradise, o a Gran Mosque si trova in u centru di a cità di Banda Aceh. Ghjustu successu à u tsunami devastanti di u 2004. A so architettura hè influinuta da l'influenza di e culle indiana è l'europea, ma ancu, oghje questa mezquita hè unu di i sacri di i musulmani di l'Indonezia.
  3. U Masjid Raya, o a Gran Mosque, si trova in Medan nantu à Sumatra . Stu palazzu hè unu di i turisori principale di a cità. Cum'è a Bayturrahman, a mezquita di Raya, stu sacru di u mondu islamicu di l'Indonese si firmò fermanu contru l'invasioni di l'elementi in u 2004 è hà statu simbulu di a cultura è di a religione di u paese.
  4. Agung Demak , unu di i più antichi in Indonèszia, hè situatu nantu à l' isula di Java in u centru di a cità di Demak. Hè assuntu ca era custruitu in u XV sèculu. U custruzzioni di a moschea hè un esempiu di l'architettura tradizionale Giavanese. Hè custruitu in legnu, u teatru hè custituitu parechji punti. I porti d 'ingaghjamentu sò stati ammulati cù ornamenti sculputi chì rapprisentanu e piante.
  5. A mezidita Sultan Suryansiyah si trova in u sudu di l'isla Kalimantan in u paesi di Quinn Utara, vicinu à a cità di Banjarmasin . U bastimentu era custruitu più di 400 anni fà. A proximità di a mezchezza hè a tomba di Sultan Suryansiah - u primu regulu di Kalimantan, chì si cunvertini à l'Islam. U bastimentu hè designatu in u stilu Banjar cun un mihrab, custruitu annantu à u principale bastimentu. Dintra, i mura sò imbruttati cù ornamenti è inscriptions caligrafia arabi.
  6. Tibanu Régdo Tourén si trova in u statu indonesiu di Malang. Hè chjamata dinò a Mosque Flying per a so architettore piacevule. Ci sò parechji stili in tuttu: Turcu è Cinese, Indonese è Indianu. A so facciata hè cunsideratu in culori bianchi è culuri azuri. I muri di l'edificu sò imbeaghjeriati cù mosaicu cù l'ornamenti fiorali. Comu si flutteratu in l'aria, u bastimentu hè sustene da parechje chjassi. Tutti i 10 pisos di a mezquette sò cunnessi da una scarpatura eleganti chjosa.
  7. A Mezza di Dian Al-Mahri (u so nome siconda hè a mezquita d 'oru d' oru ou Masjid Kubah Emas) hè situata in Java di u Punenti, in a cità di Depot. I so cume di doru attrae micca i criterii musulmani, ma ancu parechji turistici à a moschea.