Madain Salih

pruvincia di Madina, Hedjaz, Arabia Saudita

In u nordu di l' Arabia Saudita , hè un anticu complexu architettonicu - Madain Salih. U riprisentà a ruines di a cità Nabataean di Hegra, chì parechji millennii era u centru di l'affari di a caravana. Avà solu parechji tombi è siti di funerali rocca certanu à l'antica grandezza di l'anticu stabilimentu.

Storia di Madain Salih


In u nordu di l' Arabia Saudita , hè un anticu complexu architettonicu - Madain Salih. U riprisentà a ruines di a cità Nabataean di Hegra, chì parechji millennii era u centru di l'affari di a caravana. Avà solu parechji tombi è siti di funerali rocca certanu à l'antica grandezza di l'anticu stabilimentu.

Storia di Madain Salih

L'apughjatu di a cità Nabatian hè statu in u 200u anni aC è i primi 200 anni di a nostra era. Hè stata situata in u percorsu di caravane, dopu da Egittu, Assyria, Alexandria è Fenìcia. Grazzi à e grandi riserve d'acqua, generosa racolosa è un monopoli di vendita d'incensu è spices, a furtizza Madain Salih hà diventatu rapidamente una di e cità più ricchi in Oriente.

In u primu seculu dC, diventò parti di l'Imperu Rumanu, dopu à quale ellu hà prestu à decadenza. In l'era di l'Imperu Ottumanu, a cità hè statu gradualmentu sbulicata è da i venti è di a seca, hà principiatu à colapsallu.

In u 2008, Madin Salih era u primu di tutti i monumenti architettoniali di l'Arabia Saudita per esse citatinu in un patrimoniu da a famiglia di a UNESCO, in u quale hè listatu cum'è u 1293.

Unichi munumenti di Madain Salih

À u mercatu di u centru cummerciale passau da diverse scursioni di u mondu, chì, induzmente, affettatu u so presentazione. Avà i tecnichi architettonici in prestu ponu esse truvati nantu à i muri è facciate di i tombi. In u totale, 111 funeriali antichi rocca chì datanu à u I seculu aC, è parechji pareti, edificazioni residenzali, tempii, turri è ancu e strutture idraulici sò stati cunservati in Madain Salikh. I muri di assai edifici sò stati ammustrati cù stati, relitti e sculture rocca di u periodu Donabatean.

Da i 131 necropoli antica in u territoriu di Madain Salih in l'Arabia Saudita, ci sò quattru:

A cumminazzioni di diversi stili artistii, lingui è dispunìbuli speziale facenu u stabilimentu fortificatu à u cuntrariu di l'altri città di quellu tempu. Ùn hè nunda chì Madain Salih hè chjamatu "Capital of Monuments" di l'Arabia Saudita.

Visita à Madain Salih

Per accettate cù tutti l'enterra di roccia di u settore anticu, avete bisognu di un permessu specialu. In questu quì, visitare Madain Salih hè più faciule com'è una parte di gruppi di scursioni. Turisti viaghjàvanu solu, avete bisognu di cuntattu cù a guida o l'uffiziu turisticu.

A più bona ora di cunnosce Madin Salih in Saudi Arabia hè da nuvembre à marzu, perchè in questa ora u soli hè u minimu attivu. Puderete in a cità di Al-Ula, vicinu à quale ci sò ancu interessani vaddi di sabbia.

Cume si avvicina à Madain Salih?

Per vede u complexu archeologicu, hà bisognu à manighjà à u nordu di u regnu. U monicu di Madain Salih hè più di 900 km da a capitale di l'Arabia Saudita in a pruvincia di El Madina. A cità più vicinu hè Al-Ula, situatu 30 km à u sudu-ovest. Aprire à 200-400 km da hè Medina, Tabuk , Time è Khaibar.

A righjunghjendu da Riyadh à Mada'in Salih hè a via più faciule per mosca, chì vola 2 volte à settimana. Flights hè operatu da Air France, Aia, u Golfu di l'Aerei. A vola dura 1,5 ore, è da Medina - 45 minuti. U trasportu più vicinu hè Al-Ula. Dopu à queste nantu à a strada número 375, pudete truvà ghjunghjenu à u complexu architetturale in 40 minuti.