Induzioni di cicatrise - effettu rapidu

Contusioni, ferite è altre làrichi di a pelle di variità gravità sò trattati cù ungini speċjali. Questa hè l'unicu modu per prevene infizzioni per entra da u corpu è aghjurnà u prucessu di ricuperazione. Aduprà droghe chì anu una prupietà antimicrobiana è antibacteriana rapida. Ma quale untuvimentu hè ferutu ferita?

A ferita ferrante "ARGOSULFAN®"

A crema "ARGOSULFAN®" aiuta à accelerà a curativi d'abrasioni è e picculi ferimenti. A cumminazzioni di cumpurtamentu antibacteriale di iri sulfatiazole di prunione è ioni di argentu furnisce un grande angolo di l'azzione antibatterica di a crema. Puderete applicà a droga micca solu per i feriti situati nantu à e ragii aperti di u corpu, ma ancu sottu suleddi. L'agenti ùn possa micca solu a guariscenza di ferita, ma ancu l'accattu l'antimicrubbià, è di più, prumove a guariscenza di ferite senza cicculata 1

Hè necessariu di leghje l'urdinamentu o di cunsiglià un espertu.

Salcomeril Wound Dressing Ouncio

Solcoseryl - ferite cicatrise cicatrise, chì rapidamente aiuta à restituurà a pelle dopu l'abrazzioni, ferite, ardenti (à u gradu III) è morbidi. U cumpunenti attivu principalu di sta droga hè u siltru di sangue di e tanti vindimi disprezii l'hemoderivate. Grazie à questu l'ombutu:

Solcoseryl coglie l'area di ferita cun un film rossu chì impedisce a penetrazione di virus è microbes. Inoltre, una tali strumenta evita a furmazione di cicati è cicati grossi in u situ di ferita. Pudete utilizà Solcoseryl ancu in u gravidenza. L'inguizzione hè appiicata à pulverificà e ferite duie volte à u ghjornu, è dunque sterile dressing hè applicata à u situ di curretta.

Infermula cicatogna cicatrise Levomekol

Sè vo circate à effittivamenti ferulosi ferulanti, fegate à a droga Levomekol . Questa ferramenta ùn solu ùn cuntribuisce à u strettazione più veloce di l'epidermisa marittima, ma hè ancu un antibioticu. Levomekol vi aiutava cù:

Levomekol hè ancu usatu in u trattamentu post-operatore di un pacifieru. Stu pompi prumove un rapidu splicing di e vilatà di ferite è puntu (ancu quelli chì sò festering) à a so prufonda. Applica questa preparazione à una ferita limpia è secca cù una fina capa 1-3 volte à u ghjornu.

Induzzione cicatogna D-Panthenol

Quelli chì vanu a vuluntà di guariscenza cicatrise cicatrises in una farmazia di casa, carattarizata da un effettu rapidu, duveranu cumprà D-Panthenol. Questu agenutu quasi sùbbutu doppu l'appricazzioni stimula a regenerazioni di a peddi, aumenta a forza di fibre di colaggiu è nuralizeghja u metabolismu celulu. Inoltre dinò l'ungulante hà ancu un'antivatore effflavi infieru.

Utilizendu a cera di purificazione D-Panthenol, puderà rinselerà a intigrità di a pelle, se hè rottu per effetti mekanichi, chimichi è tempurati. Questa droga hà da aiutà à eliminà i prucessi infjammatori nantu à a pelle.

Wound Cure Sanità Eplan

Eplan hè un agentu putente infettivi. Stu pompi reduce u tempu di curazione per i taglicini è l'abrazzioni da quasi 2 volte. Hè un effettu analgèsicu distinto, è s'ellu hè appiicatu cù morbidi, l'inzuccarazione culpenderà per literalment in una ora.

Eplan ponu esse usate:

Stu pompi ùn pò micca esse aplicatu à i ferite perchè, perchè pò esse rinfreschiu a coagule di u sangue. Ma quandu u sangramentu hè statu, pudete aduprà. Apply Eplan pò ancu esse pregnant. In un locu feritu limpiu, a droga hè aplicatu duie volte à ghjornu.

Induzzione cicatrizzione ferita Baneotsion

Sè avete bisognu d'ungulate ferulanti per a faccia è corpu, carattarizatu da un efectu bactericida veloce, hè megliu attentu à i medichi chì contientanu antibiriciti. Per esempiu, un rimediu efficae per a cicatrisione di ferita rapida hè a Baneotsion, chì cuntene Neomycin e Bacitracin-Zinc. Stu pompi pruteghja a pelle da infizzioni è acciau u prucessu di riparà a zona malata. Aduprate Baneotsion ùn solu per u trattamentu di ferite, tagliu è abrasioni, ma ancu per u trattamentu di e postulative suture.


1 EI Tretyakova. Trattamentu cumplessu di e ferite non curativi longu di e diverse etioleti. Dermatulugia clinica è venereulugia. - 2013.- №3