Nechisar


U Necisare Parcu Naziunale accuminta à u livente di una di i cità più grandi in Etiòpia , Arba Myncz. Capisce u territoriu di dui grandi laghi Chamo e Abay, chì cumpone 15% di u territoriu tutale di u parcu. A principal parte di questu hè un vadellu coperto cù i maniche è arbusti, è pede di a muntagna di Amaro.

Flora di u Parcu Naturali Nechisar


U Necisare Parcu Naziunale accuminta à u livente di una di i cità più grandi in Etiòpia , Arba Myncz. Capisce u territoriu di dui grandi laghi Chamo e Abay, chì cumpone 15% di u territoriu tutale di u parcu. A principal parte di questu hè un vadellu coperto cù i maniche è arbusti, è pede di a muntagna di Amaro.

Flora di u Parcu Naturali Nechisar

Necisar da u dialettu locu hè traduciutu cum'è "Grassette biancu", u so nomu hè di maestru di grassu longa longu à e costi di laghi. U massifu di u monticole sò principarmenti rapprisintati da i siccorpsi superiori, chì alcuni reachi una altezza di 30 m, l'acacia di Nilu, balanitis, è ancu e piante di a famiglia legumìa.

E numerosi pianuri di u parcu sò cupbi solu da e casti è altive grassia, è vaddi spannii vicinu à u lago Chamo è in l'area di u Kuflo River sò sopra ghjuchjata cù cattail d'anca. À u sudu, l'arbureti è l'arbusti frizzati anu cuminciatu, diventannu a vista di u vastu territoriu coperto di grass.

Prima chì Necisar hà ricevutu l'statu di u parcorsu naziunale in u 1974, i fusti eranu attivamente tagliati à fà spaziu per i piantazioni di cuttuni. Hè stata cultivata da a tribù lucali di Guji, chì stavanu questi in queste territoriu. À l'anni 80. hè stata sparita da u parcu, assai sughjetti in a cità vicinu di Arba Myncz è sò oghji di travaglià in guidà, mostranu i turisti i posti interessanti è l'animali.

Fauna di u Parcu Naturali Nechisar

Una populazione grandi di avifauna, un mercatu di crocodile è enormi ipopsisate attruranu un gran numaru di viaghjatori à u parcu. A maiò parte di l'animali pò esse cunnisciutu si move in u lavu in barche. I Cocodori lucali si appartenenu à a razza Nilu è sò cunsiderate u più grande di u pianeta. L'esemplari individuali pò esse truvati à 10 m di longu, u pesu principale da 6 à 8 m.

L'animali chì pò truvà in Nechisar:

Dopu, u parcu hè abbitatu da i ghjocesi cun formi hyena, à a data, supposedly disappeared.

U vaghjime di i laghi di Chamo è Abai è i so ambienti:

Turismu in u Parco Nechisar

A strada più famosa di u parcu hè un passaghju nantu à una barca di pruprietà in laghi culuriti. Nantu à u Chamo abbandunatu è l'abazia marrone, unu pò vedà vicinu à i pelicani è i flamingos, observe a vita di l'hippopotami. U tradiziunale di crocodile nantu à i banche di u Chamo hè u più impetuoso. Quì cuntribuisce assai di i rèttili, chì ponu esse truvatu nantu à a tarra è in l'acqua. Oghje chì i cocodile sgrossanu propiu da i barche turistiche, chì si aghjunta à l'adrenaline rush.

In u territoriu di u territore urganizate un jeep safari, durante ellu puderebbe vede zebras, antílopes, scimi è altri rappresentanti di a fauna di Etiopia . Ma l'altri abbastanti africani ùn sò micca guasi micca, perchè ùn avete micca esse caghjunatu cun leone.

L'urighjini cù guida di parlante da l'inglesu, u patinage à i laghi è u jeep safari, è i visitati à i casi tradiziunali di i residi lucali di a tribù di Dorsey, chì parranu antichi enormi, sò urganizati da l'imprese turistiche in Arba Mynche. In solitu, a percorsu cumporta ancu un cena di pesci di colutto in u laghi parcu è altri pratiche fatta da prudutti lucali.

Cume si averebbe à u Parcu Naziunale di Nechisar?

Da a capitale di l'Etiupia, Addis Abeba à Arba Mynche pò accede à dui maneri: in avione o in car. Eolii Etiopi sò assai affidate, anu una flotta moderna di ariani è offre un voyellu veloce è còmicu di 40 minuti.

U caru duverà viaghjà di circa 7-8 ore. Questu hè piacevule se pensa nantu à scopra a altre attrazione in u sudu di u paese. A strada tra i cità hè a qualità è cunfurtosa, ci sò paisaghji incredibili. In u modu pudete cumprà u fruttu lucali è i zucche freschi, ci hè spaziu per un lettu o cena diliziosa.