Bengala cat - caratteru

Invece una bellezza incù u migliu, ùn trovi micca cù i misgi di Bengala , sfurtunatamenti, micca spessu. Ci hè parechje caratteristiche chì affettanu a velocità di a so splutazioni in u pianeta. Per esempiu, u primu rapprisintativu di i Bengali puderia acquistà pocu annate in u 1963, quandu Jane Mill anu decisu di trasfurmà u ghjattu leopardo salvaje asiatica cù a so petite. Cumprendi sti animali sò capaci di pocu pocu, perchè sò trà i deci gatti cchiù carni in u mondu. Ma hè micca solu u spaziu di gattini di sta razza. Parechji pussibuli pussibuli sò spugliati da a so misura è di parechje distante à un leopardo reali, chì prublemà nantu à l'aggressivu scritta di e cose. Cusì, i amatori di l'animali, chì anu interessatu in a razza bengaliana di i misgi, sempri preoccupatu per cumu si cumportanu in casa, è quantu calmà u so caratteru.

Funzioni di i misgi Bengali

Home leopard - questa hè una descrizzione assai precisa di u rapprisente di sta razza unica. I Bengali sò più grossi chì semplici i misgi, e femminili scontri 4 kg, è i masci spessu crescenu à una decente 7 kg. A plasticità di i so movimenti fascinate, è u so sognu di trattà sta cutie nantu à a spalle. A maiurità anu un pianu marrone, marmurinu o mottu di lana in un prublema d'oru bellissima, ma ci sò parechji rapprisentanti di catali Bengali similari à u "leopardo di neve". A bona musculatura è un scheletru perfettamentu prudente parla nantu à a bona salute è forza di l'animali, per percive chì hè ghjocu di casa, senza chì ùn valenu a pena.

Curiosamente, in certi casi, i gatusi di caccia longu pò esse truvati in u lavu. À u principiu di l'esperimenti di ripruducazione, una varietà di razzi anu usata in u travagliu, è parechji di i so sinistà parvenenu ancu parechji dicennii. Se prima, i sti corsi eranu micca scappati solu, in seguitu hà avutu fanciuti chì anu vistu funziunalità interessanti in elli. Accuminciaru a participà à l'animali di capelli, è ponu enfasi in un gruppu separatu. Avà una subespècie di i gatti di Bengala sò chjamati kashmiri o Bengali di serra.

Descrizzione di u caratteru di u cat in Bengala

I parechji geni in sta razza si palesanu in un instinimentu cacciatu avanzatu. Tutti i gatti è i animali adulti amate i ghjoculi in u stile di perseguite, a perseguitore di u ballu o diversi "attitudini", i fichi chjappi attaccati à a catena. S'ellu parechji bogalesi pruvanu a mantene in una spiaggia di aviari, puderanu espansione rapidamente salvaticu. A strada, in un saccu, quessi mangianu vivenu in modu perfettu. Per ammansariccà i zitelli hè necessariu à a persona di nascita, per piglià a manu, di ferru, in modu diversu, pudete risicà per riceve i fruttivi salvatichi.

È avà avemu a passà à a liggittiva aggressividad di u caratteru di u carattaru di u Bengala, è dicenu chì verità sò storii di a so sangu. I crescenti eranu sapè chì periculu sò i ghjente salvatichi è ancu à u principiu cù attivitati i sacrificati animali cù u cattivu incontrollable è timida dispusizioni. Cusì, i Bengali muderni ùn sò micca amici malvaghji cù i patroni, cuntinuanu cun i figlioli, anche si cantonu un pocu di i persone più amatu da a famiglia. Dopu ad elli pò ancu esecutà una cuda, pruvatu di intervene in tutti i so prublemi.

I gatti di Bengala sò spessu un caratteristicu cumplèttu, ma tutta a natura dipende. Hè per questu fretamu in i fori si pò truvà cumercii in parechji cumercii à scrivite a natura di questi animali. Se u salvezza di i criatori di a razza era suprimi, l'indipendenza di i misgi fu conservatu. E forza micca di ubbidì, pruvate megliu d'accordu cù elli. In questu casu, avemu bisognu di pudè esse di pacienza è cunsistenza. In generale, assai amatori chì si trovani sta razza cuntate Bengala cù i zitelli animati è inquute. Sì avè preferitu i animali arbeati è tranquilliti, durmi per un bellu pezzu in u lettu, perchè hè megliu ùn manca cù l'getafi di casa. Questu saranu spessu ghjocu di scola è di un prankittenu, chì devendenu assai attenti.