Crochet tunisien

I tecnichi di u tagliu tunisiano famigliatu trà i prudutturi hè assai diffirenti da u crochet crochet simple. Hè più piace à a tela di tacchino: aghju scantu per quessa.

Per questa teknika hè utilizzatu un uspitalicu specialu - hè chjamatu tunisinu o, certi voti, afgeti. Questu distinguishes Tunisian knitting from ordinary. U stazzunamentu di tutti i cicli pruveni in una parte di u pruduttu, è ùn avete micca bisognu à turnà intornu à a tela. Cusì u ganjave si move di prima à diritta à left, è dopu - da left to right. Per via di questu, parlendu di u focu tunisienu, menzionate micca solu i filati, ma i so parenti. A basa di tutta a tecnulugia hè a crochet di croce di Tunisi, a tecnica di calzitteru chì vi cunsiderà nantu à u detaglio nantu à l'esempiu di sta classa maestra.

I tecniche principale di crochet crochet tunisiano

  1. Preparate una bobina di filu di medju è una cullina tunisina. L'ultime, cum'è pudete vede, hè assai longu è finisce cù un limità chì impedisce chì i cicli da u sguardu da u ganciu. Se pensa à vendarà un pruduttu maiò (pullover, tunicu , etc.), pudete utilizà un cullizzioni tunisien cù una fila di pisca, è si ne necessariu - un gandu tunisicu bidirettu. In quantu à u filu, in seguitu à crochet, per esempiu, calzini, avete un prucessu è un skein, perchè u tunisu tunisiano hè assai densu è ecunomicu.
  2. Cusì, avemu principiatu a puntà una colonna tunisina. Prima, fate u primu ciclu di a catena in u modu di solitu, fendu una piccula "cuda".
  3. Scrivite u numaru di loops d'aire necessariu per u futuru pruduttu: in u nostru esempiu, esse 15.
  4. Appena, senza vultà a tela, inserisce u cullucatu in l'ultimu ciclu di a catina è attaccà u primu pruduzzioni di u primu paru di fila.
  5. Corrugate tutte e loïse sussurgane in questa fila, pulling the thread da ogni loop di precedente di a prima catena.
  6. In questu casu, tutti i cicli ci vole à stà nantu à u ganciu, formant una seconda catena.
  7. Quandu si ghjunghje à a fine di a serie, bisognu di disolverà un loop d'elevazione per esempiu di stallà a sesta fila.
  8. Dopu avemu chjusu da left to right, stendu u filu per ogni dui circati di a prima fila.
  9. A mantenenu in mente chì ùn avete bisognu di marcà u loop di l'aire à a fini di a fila, perchè un loop hè digià in u ganciu.
  10. I seguenti filieri sò fatturato simili à i vechji, ma avete bisognu di cullucà u ganciu in u ciclicale verticali di a prima parte di a fila è repite u passu à passà l'azzioni ch'èranu spritti in paragrafi 5-8.
  11. A figura si mostra schematicamente u patronu principali di sta tecnica - a cullizzioni tunisina. Hè indicatu da una scatula verticali, mentri a linea ondulada represente a seconda parte di a serie - a reversa, chì hè una puntata da u dirittu à u dirittu.
  12. Allora, quandu domanu a via tunisina di crocheting, avete bisognu di ricordu di e reguli basi. A prima parte di a fila hè un mumentu chì u ganficu mostra u numaru di loops ugguali à u numinamentu iniziale di i loops d'aire (in questu casu hè 15).
  13. A seconda parte hè attaccata cù u filu in ogni loopianu, dà com'è u risultatu cusì un sguardu di filamenti, cum'è pudete vede in a figura. Cumu hè statu dichia prima, hè chjamata a colonna tunisina.
  14. Eccu ciò chì u mudellu basulari simplice, fattu cù l'aiutu di u crochet tunisine, s'assumiglia. Piaghjadore più cumplessu, cum'è per esempiu, colme di puntelli chijè usando bè è biancu per u focu di u crochet tunisiano diventeranu unipochi in u modu di vultà i loidi, ma i normi basi sò sempre listessi. A manera tunisina pudete cunnetta qualse cosa piace - da i pittite di i zitelli à un capo warm!