30 settimani di gravidanza - chì succede?

L'altri 10 simane, è forse prima, è pudete vedere i vostri migghiori. Ùn avete a pena aspittà un pocu. L'ultimu trimestru di gestazioni hè cunzidiratu unu di i più difficiuli per una futura mamma, perchè hè difficiule fisica è psicologica: da una parte, u stomacu interferiscenu forte cù quasi ogni attività normale, è di l'altra banda, ci hè un crescente scenza annantu à u primu zitimu di u babbu.

Chì succede à una donna à 30 settimani di gravidanza?

A questu tempu, a futura matri hè sempri più inutilmente, è ùn hè micca solu esterni per l'abdomen, ma ancu internu, cum'è l'utru impunia in ogni òrganu internu. À u listessu tempu, a donna principia à sente più attivu à i so sentimenti.

U stomacu à 30 settimane hè digià grande. À a malezza di e donne. I so musculi sò stirmate assai è debilitatu, è dunque a donna deve esse moltu attenti à ùn permettà i stravolgi è di movimenti sparghje. Nta l'abdomen, i stretch marks pò esse furmatu, chì pò esse fattu menu pronunziatu in l'usu di creme speciale.

À 30 settimani, u pesu di a mamma s'incentra à circa 10-12 kg, cumparatu cù u pesu à u principiu di gestazione. U più u pesu cresce crescita più veloce, cum'è u zitellu acchianassi più attivu di a massa fatali.

I pani di donna si creanu, preparanu per alimenta. I capelli più corsi. U calostru pò esse attribuitu. À questu tempu, pò esse dispunibule, e so prugrammi chì anu studiatu, - cusì a riggina hè preparata per un travagliu.

À sensu negativu à questu tempu pò ancu esse attribuiti à l'insomnusi, u dolore d'u doru, da u mastinu, di l'inziccanza, di stinzia, frequenti urge d'urinate, hemorrhoids. A attenzione particulare deve esse dati à a vertenza vagina, chì ùn deve micca curdled, brownish, cù vini di u sangue è l'acqua perche, perchè e securizione sò un signale per l'assistenza medica urgente.

U zitellu à a 30 simana di gravidenza

A più chjucu chì avete bisognu di sapè: quandu u ghjattu hè 30 simane, u sviluppu di u fetus hè digià bastatu bè à nàscita, ùn puderebbe micca solu surviglià, ma ancu esse sanu sanu sanu, è ùn esse micca diferenze di i zitelli nascuti in tempu.

Quandu u zitellu mira à 30 settimani si pò vedà nantu à l'ultima ultrasound examination: tutti i babys à questa ora sò assai simili à i culmi novi. Avvicinendu attivamente, aperti è cercanu l'ochji è a bocca, pò agghiuncià. Ci anu digià spressione esprimintu faciale, i movimenti di i dete. Si sapi comu badùta e sorrel.

A natura di i muvimenti di u zitellu durante stu piriodu pò cambià in quantità. Questu hè dovutu à u fattu chì hè digià grande, uccupata a cavità uterina (per quessa chì in questu tempu oghje oghje aqua postu in l'utru chì surviglià finu à u cunsigliu stessu), è per quessa, ùn pò micca spustà cum'è attivamente cum'è prima. Inoltre, duranti stu piriu u zitellu poni dorme, è u so sonnu pò durà finu à 12 ore. Sì a mamma hè preoccupatu di a mancanza di movimenti è di movimenti, hè cunsigliu di cunsultà u duttore, è chjina di sente à u latru di u fetu.

A dimensione di u fetu in 30 settimani, quellu chì hè, in fattu, a so altezza, duveria solu 40 cm. A un periodu di gestazioni di 30 settimani u pezzu di u zitellu deve esse in a rigioni di 1300-1500 grammi. U ritrattu di crescita è pisu sò assai individuali è depenu di quantu l'alimenta futura di mare, ancu in l'eredità è a salute di a mamma.

À questu tempu, i capelli finosu chì cuprìanu u corpu fetale partenu per spariscia, ancu s'elli si sò stati quarchi postu ancu prima di u nàscita. U capeddu nantu à a testa si face più grossu.

U fetu cresce è sviluppeghja u cori, è l'organi internani chì si sò furmati cumplicati accumincianu a prepararii per u travagliu normale. U core di u zitellu travagliu normalment, mentre chì u travagliu di u fierru "avanti di a curve", cullendu ferru di u sangue di a mamma per un annu annantu à l'avanti. U sistema immune di u zitellu persenta per esse furmatu, è in questa stampa ponnu soprappiù parechji infizzioni.