Hè pussibile di stà incinta di sorrel?

Sorrel hè una grassu chì hà un gustu è aromu unicu, chì, inoltre, hè incredibile utili à u corpu umanu. Sta pianta cuntene in a so cumpusizioni una gran quantità di vitamini è elementi di traccia rigulari, chì sò necessarii per l'operazione propria è completa di tutti i organi e sistemi internu.

Intantu, duranti u pezzu di u zitellu, ùn pò micca cunsumà l'alimenti, cum'è qualchì d'elli pò causà danni à a salute è funzioni vitale di u fetus. Hè per quà parechje futuri cunmi anu da pensà à esse pudè manghjà u sorrel durante a gravidanza, è chì contraindicazione sta pianta hà.

Beneficu è dannu di u sorrel durante a gravidanza

Per capiscenu s'ellu hè pussibile per e donne incinta per avè sorrel, avete prima capisce ciò chì hè bonu per u corpu umanu. Sta prupositu chjucu cuntene un gran numaru di vitamini K, C è B1, à l'oxalica è di u tannicu, u ferru , u fosforu, u molybdenu, u potassiu, u carotene è l'olii essenziali.

Hè per quandu sorrel hè ricumandatu per tutte e donne chì sò ingressu senza esvisione, ma sopratuttu per quelli chì soffrenu di fegatu è di i malati intestinali. Inoltre, questa grassuna hà un effettu benefizièvule nantu à u corpu di e mamma in expectante in a presenza di prucessi infjammatori di u sistema urintuariu, angina, diarrea, stomatitis è gingivitis.

Malgradu u grande numaru di pruprietà utili, ùn pudete micca manghjate sempre sorrel durante a gravidenza, perchè avete contraindicazioni. Allora, per aduprà sta pianta in a so forma pura è i pranzi disposti nantu à a basa, ùn hè micca cunsigliatu per presenza di questa malatia di u trattu digestivu chì si prisenta in forma aguda.

Sutta tali circustanze, l'usu di sta surella aghju aggravamentu di a situazione è l'irritazione addizzjonali di a mucosa gàstrica, chì in certi casi pò causari à l'erosione. Inoltre, da soppa d'oxalica è altri platti nantu à sta pianta si deve esse sceltu se l'futura mamma hà gout è urolithiasis.

Inoltre, sì una donna pregnant chì ama u sorrel è cunsuma in quantità maiò, hà da manghjà sta pianta in cunglisa cù prudutti di u latte, per esempiu, cù a crema agria. A tali misura aiutà à impedisce a ingressu excessiu di l'acidu l'oxalicu in u corpu di a futura mamma è pruteghje l'effetti negattivi di questa sustanza.