Chickenpox durante u gravidenza

A varicedda hè una malatìa infizziosa chì hè causata da un virus da a famiglia Herpesviridae Varicella Zoster (Varicella Zoster) è trasmessa per ghiaccieri aeròttili. Stu virus hè più probatu d'infectà i zitelli. E a malatìa anu fattu è relativamente faciule, è dopu chì a malatia hè furmata una immunità durabile per a vita. U periculu hè a varice durante a gravidanza.

Cumu a varie favurà a gravidez?

Varicella è u gravidenza sò una cumminazione pricula. A varicchia in u primu di gravidenza pò guidà l'abortu spontaneo. Quandu a varicchia hè infettata dopu, a malnutrition è a malatie faciale sò pussibuli (cicati supra a pelle, lipoplasia da parti, ritardanza mentale, micro-ofthetica, cataracte è ritardo di creazione). Ci hè deve esse dichjaratu chì u sviluppu di vici in u fetu hè summamente raru (in u 1% di i casi), perchè se una donna incinta siquere a variculturale - ùn hè micca un indicazione per a terminazione artificiale di u gravidenza. A minaccia à u fiocu durante l'infizzione di una donna incinta in u piriodu à 14 settimane hè 0.4%, in u piriu di 14-20 settimani - u risicu per u fetu ùn hè micca più di 2%, allura u virus per u fetus ùn hè micca praticamenti una minaccia dopu à 20 settimani.

A maladie più periculosa da a varicedda di gravure in pregnant women hè in l'ultimi ghjorni prima di partitu (2-5 ghjorni). In questu casu, un novu pozzu avè una chickenpox congénita in 10-20%, è a pussibilità di un fatale di u risultatu reachu u 30%. Quandu a varicchia congenitale hè a cullezione di l'organi internu di u fetus, principarmenti u sistema bronchopulmonary.

Variculu in pregnant women - sintomi

A varicchia durante a gravidanza faci cù a frebba è maladie, i sintomi sò parechji ghjorni d'avanti da l'aspettu di u rash. A rash hè cuminciatu à a testa è a faccia, cresce à pocu pressu nantu à u trasebale è u troncu, raramente afecta à i membri. A rash hè iniziatu à a forma di papules (un tubercle rosu chì sviluppa sopra à u livellu di a pelle), in seguita un vesiculu hè furmatu in u locu di a papule (un vial checher à fluidu seru). U papule hè sustituitu da una pustule - una burbuila spluta da i pittini i formale scala è crosta. U rash hè accumpagnatu da prucezioni è prusperità di i so elementi pò purtà à a contaminazione bacterial. Una nova onda di rash hè di 2-5 ghjorni dopu a prima è tutti i so elementi sò esistinu à tempu.

Trattamentu di a varice durante a gravidanza

U trattamentu di a varice durante a gravidanza hè di piglià una immunoglobulina speċifika, chì reduci ancu un petit riscu d'una amenaica à u fetu. Sì l'infizzione accadò prima di u nàscita, dopu, siddu pò esse, permette a partenza per qualchì pocu ghjornu, perchè u fugliu hà tempu d'avè l'antibodies materiali è cusì evitari a varicchia congenitale. S'ellu ùn pò esse fattu, u zitellu sùbbitu doppu a nascita hè datu una immunoglobuline specifica, è a mamma è u zitellu dopu à u cunsigliu sò trasferitu à un dipartimentu pruduttu è prescribe drogues antivirali (zovirax, acyclovir, valtrex) à u zitellu.

Prevention of poultry in female pregnant

Pruggagnu di gravidenza dopu a varicesu pò esse senza temerari, perchè una donna in u sangue hà l'antibodies necessarisu per contrule stu virus. E donne chì ùn anu micca avutu a varicallu per u zitellu avè aderitu à certe règuli: per limità u contactu di una donna incinta è a varicule è sottumette un teste di sangue di laboratori per l'immunità per a vaghjile di vinu à l'urganisazione di a pianoforte.

Dopu avè cunzidiratu u periculu di a variculu durante u gravidenza, ponu concluì chì i femmi chì planificanu l'imballaġġu devenu cuntattà un medagreziu medagogicu per l'aiutu, è a pianificà dopu à a varugia micca bisognu di furmazioni speciali è prucessi speciale.