Rochefort Abbey


Unu di l'antichi sights of Belgium , chì hà surviviu à questu ghjornu, hè l'abbazia di Rochefort. Stu stesu monasteru hà esistitu per più di un seculu è hà una storia complicata. Situatu à 55 da Namur , cumpressa perfettamente u paisaghju di a natura. In questu articulu avemu da fà scopre à un locu interessante in Belgio .

Inside the monastery

L'Abbazia di Rochefort fù custruitu in u distante 1230 è ghjè per quessa hè listatu in u Patrimoniu Unescu di l'Unesco. Dopu a so apertura, a struttura hà patitu assai attacchi è disgregazioni, passatu "da a banda", ma à a listessa ora a so funzione principali hè statu sempri. L'attuali cchiù notu, chì stilla di a gloria di l'abbazia per tuttu u paese, era l'apertura in i so pareti di a bruterana (1899). A Cerveza, chì pruduce a pianta, hè assai populari cun residenti lucali è hè tichittatu cù u stessu nomu di Rochefort.

Oghje, in l'Abbazia di Rochefort, i monjoscenu still serve, è qualcunu pò cumparisce à l'altri fratellanza. Sfortunatamente, a causa di a disciplina più stretta, ùn hè micca imposta di visita è cunducerà una scursioni da e so pareti.

Cumu ghjunghje?

Prima di l'Abbazia di Rochefort pò esse acquistatu da u veiculu privatu o da un autobus turistico. Se viaghjate in caru, duvete avè bisognu à sudu da a cità di Namur nantu à a rotonda interur a l'intersezzione cù l'abbey-Saint-Remy quartier. À a fine di questu ci hè questu fede.