Limone à Pregnant

Una donna chì aspetta un picciriddu sapi chì durante u periodu duvete cunsumà quantu i prudutti naturali di vitamina. U limuni hè unu di i capipasenti in u cuntenutu di una sustanza assai impurtante per tutti - vitamina C.

Ma certi donne ùn anu sicuru d'un limonu pò esse pregnant, perchè anu teme di una reazzioni allergique in u zitellu, è ancu di a mamma. Scupremu di valis pena di manghja o micca di manghjà sta citatura.

Hè u limone sforzu per e pregnant donna è quale?

Naturmente, u cumportu in u cuntenutu di a vitamina C di citrusu ùn hè micca maravigliatu di nimu, ma micca chì ognunu sapi chì a stessa grosta negra è a col bianca supera u limonu. Allora, se stu fruttu hè contraindicatu à una donna, ùn ne serebbe dispertu - a prevenzione di i friddi è i beriberi ponu esse realizatu cù l'aiutu di altri legche, legumi è frutti, chì a nostra terra hè riccu.

Ma ùn deveremu micca chì, cum'è parechje sustanzius utili, a vitamina C hè distrutta in acqua fogera, chì significa chì quandu preparanu una vitamina vanda ùn currisponde micca di u vulete, ma solu avè un bevande fragante cù l'agonie.

Un limonu hè ùtule in u gravidenza in i primi stadioni di nausea, quandu una donna hè sopra cun toxicosis. Parechje sò salvati da elli, usando diverse metudi. Ci sò parechji ci tocca à respira l'oli essinziali di limone, chì hè cuntenutu in a buccia per piglià bona salute.

Ma più spessu usa acqua fresca cù limonu durante a gravidanza. Quessi si suttana beni, reduces l'incrementu salivazione è releau nuvuli. Questu hè ancu deguttu u cuntenutu di a vitamina C chì ùn hè micca chjesa. Stu metudu esse ancu usatu da quelli chì vulianu saturà u corpu cù sustegnu utile, invece di purtà a slice in tè calore.

Contraindications pour l'usu di limonu per i femini incisi

A donna di a situazione spessu a vulete pruvà qualcosa inusual è esotica, o di manghjà un pruduttu da u cori. U propiu hè appiicatu à tè cun limonu durante a gravidanza, chì quandu vulite assai.

Pudete a so bè senza restrizzioni, ma sempre vigore a vostra cundizione, perchè u citru hè l'allergenu più forti, è a gravidanza hè a ora di riezzione in l'imprevisioni di u corpu.

Ma se una donna hà una tendenza à allergii, hè megliu ùn risicà è rinunzià u limonu durante a gravidanza. Inoltre, avete sapete chì duie mesi prima di u nàscita di u zitellu deve rinforza gradualmentu, è poi sguassate sguassate da l'alergii di dietesi - chocolate, meli, agrumi. Dopu tuttu, sti irritanti anu a capacità di penetrarà a barrera dentale è accumminate in u corpu à a sola mamma, ma ancu u zitellu.

S'ellu ùn hè fattu micca, dopu dopu à u nàscita di u zitellu cresce l'allergii alimentariu, digià da e primi simani di a vita, è a culpa per quellu chì pò esse abbandunatu di a dieta di a mamma in u portante di u zitellu.

Quandu una donna vole veramente un limonu durante a gravidanza, aduprate micca in quantità limitati in forma pura, basta ch'è ùn ci n'hè micca malatie di u viaghju gastrointestinali. Dopu tuttu, l'excarru di l'acidu in u stomacu infruie sensazioni di disgrazia in a forma di eructations o ancu stoniche, quandu u cuntenutu sò dispuniti in u esophagiu, causannu amarezza è caldi di sensazione in a gola è sottu à l'esternuni.

Hè vale di ricurdà chì l'esamelu dentale hè vulnerevuli cumu per duvereci un zitellu, è l'acidu di un limonu furtifesalli a so distruzzioni se cum'è a frutta in quantità grande. Per minimizzà l'effetti, rinfriscate a bocca dopu ogni manghjà, particularmente l'acidu.

Avà sapè se pudete manghjà limemu durante u gravidenza. Fate cusì pò è deve esse fattu si ùn ci n'hè micca contraindicazione, ma in una cantera limitata, per ùn avè micca causatu allergià in u futuru di u babbu è ùn pudere micca dalli i denti di mamma.