Nutrition durante a gravidanza

A nutrimentu di e donne chì hà da pensà à anu pregu, deve esse equilibratu è raziunale. Una dieta speciale prima di gravidanza ùn hè micca necessariu, ma per restrighje à manghjà i pienzi di grassu è frittu hà bisognu à avè aiutà à ùn avè micca guadagnatu in u gravidenza.

A nutritura propria hè unu di i cumpunenti mpurtanti di u cursu riescitu è ​​u risultatu di u gravidenza, u partitu è ​​u sviluppu fetali. Finu à u nascita, u sviluppu di u zitellu solu dipende nantu à a nutrimenta di a mamma. Una nutritura equilibrada bè in u gravidenza impedisce u risicu di parechji difficultà cum'è e invece, ipertensione, u diabetes di e femine in embarazioni, etc. U zitellu ùn anu da suscitarse allergià è pisu eccessivu.

Hè impurtante chì sapete chì l'esercitivu pisci, cum'è a scassa, hè un fattore negativu durante a gravidanza. L'organettu di a futura mamma hè principalmente nutritiva fetali, è se a mamma ùn hà micca bè di manghjà, allura ùn permettenu micca à u fetu per esse prudutti. Una mamma chì ùn manghja micca bè, hè u riscu di dà nascita à un zitellu cù pocu pienu di corpu, questu pò causà prupagghi fisichi è psiculogi. Nutrimentazione insuffisivu durante a gravidanza pò purtà à u danni di u danu è di i disordini metabolichi. In quantu à nutrttiva eccessiva, pò ancu guvernerà cun consecuenzi desagradanti. Sì a mamma durante a gravidanza hà avvicina rapidamente, u risicu di sviluppà a diabetes di e femine chì anu gestate, chì pò porta à u nascita di un zitellu cù u pisu di pisci (più di 4 kilogrami). Cusì u nàscita pò passà per di più difficili, perchè u grandu granu di u fetus, è u pisu gained durante a gravidanza dopu à partitu serà più difficiuli di scartà. U livellu ottimisimu di pesu dipende nantu à u pesu iniziale di a mamma expectante. Ci hè più pesu prima di l'gravidanza, u più puderete guadagnà durante a gravidanza. Ci hè un cronograficu di ottimisimu di pisu, è se ti tentarè addupirà, ùn avete micca avutu prublemi cù u partitu. In u primu trimesteru di gravidanza, l'aumentu di pisu ùn deve più di 1,5 kg, in u sictu trimesteru, 5 kilogrami, è in u terzu trimestre - 4 kilogrami. In mediu, una settimana ùn deve micca guadagnà più di 300 grammi. A ingestatura calurica permessa per ghjornu hè di 2000 kcal. In u periodu di a zamma, a quantità di calori pò esse crescita per 500-700 kcal.

Dieta di mare expectante

Cuntrolla u vostru pesu serà aiutà a dieta durante a gravidanza. I medichi ùn anu micca urganizà cambiant cardinalmente a dieta normala, avete bisognu à sente à u vostru corpu, è ci hè ciò chì esige. A principal hè ùn mancu per u manghjatu, perchè in a postu induve a futura mamma hè, ùn deve manghjà micca per dui, ma per dui - per sè stessu è u zitellu. Dieta durante a gravidanza (in particulare pè e femine dopu à 30) deve esse moderate, cuntenenu in a so dieta tutti i cumpunenti necessarii per nutrimentu propiu è u sviluppu riescitu di u fetu. I prudutti di i pruvucati à u pesu sò ricivutu esse fora (farina, dolce è grassosa), è per centru nantu à i proteini, i grasi vegetali, vitamini è minerali. Hè ricurdatu ancu per aduprà vitamali per e pregnant women, perchè in u gravidenza a crescita per elli aumenta sensibule. Comu una fonte di vitamini per e femine in partire chì hè cunsigliata per aduprà legumi freschi è frutti. Cunsigliu di i medichi - 5 serviette di verdura è frutti à un ghjornu. Ogni verdura è frutti pò esse variati cù chucchi è frutti secchi. I vegetali freschi cumincianu cuntenenu nitrati, però hè megliu dà à utilizalli.

In più di frutti è ligumi, a basa di u menù di nutrimentu durante a gravidanza devia esse carne, cereali, prodotti lichi, olii. Avà, più nantu à ogni un pruduttu.

A Carni hè a surgente di a proteini animali, vitamine è elementi traccia. I proteini cuntenuti in a carne criau un materiale di edificiu per i tessuti è l'organi di u fetu. A carne hè cunsigliata per manghjà i varietà di grassu grassu, fogghi, cociutu o steamed. A preferenza deviese da a viteddu, u porcu maggie è u pollulu. Pudete ancu manghjà cunghjettu.

I prodotti lattichi sò una fonte di calcium. U calciu hè unu di i cumpunenti di a furmazione di una base forte di supportu, es.e. u scheletru di u fetu. I prudutti più boniali durante a gravidanza sò kefir, cottage cheese e hard cheese.

I Cereali sò una fonte di vitamini è elementi traccia, è a quantità di carbuidrati è proteini vegetali necessarii per una donna incinta hè cuntenuta in i croups. I Cereali sò ricumandati per utilizà i tipi di seguimenti: avena, triacca, granu è arroghju scuru.

Olii - olive, girasole, corn e linseed. Questi olii deve esse aghjuntu à a dieta di u ghjornu di una donna incinta, insalata di tempio, aghjunghje à i altri platti. Hè ricurdatu ancu per vìviri una vasu vacanti di oliu vegetale nantu à un stomacu vacanti. Quessi olii cuntenenu vitamina E, chì hè necessariu per portà un zitellu.

L'alimentazione hè megliu cena in casa, l'alimentu acquistatu cuntene parechji preservatori, l'usu chì ùn viaghjà micca à benefiziu u fetu. Hè ricumandemu d'escludiri di a dietie mayonnaise, salsi, salsiccia, salchichji, affumicate e salate.

L'acqua pò esse drunusitata in u cantu desitchatu, ma se ci hè inzzione, hè desirabili reducià a quantità di liquid drink in 1 litre per ghjornu.

Una dieta senza salute durante a gravidanza serà una strumentu prevene efficace chì aiutanu à ridere di l'excrementu kilomitri è sguassate l'acqua di u corpu. Una dieta senza sali significa un rifiutu sanu di sali in a forma di salatura, a pruduzzioni di u sanu sanu solu da i prudutti, è u sali cuntene in quasi tutti i prudutti, ma in parechji quantità.

Dieta dopu a gravidenza

Dieta per a perdita di pisu in questu piriu ùn hè micca cunsigliatu, ma ci sò certu regule chì deve esse segui. Per esempiu, per cumincià à manghjà dopu à un partitu hè necessariu di e dosi petiti, ci sò 4-5 piazzamenti per ghjornu, ma in petite porzi, ancu a basa di a razione avaristi cumposta di pezzi di liquidu, è hè megliu beie solu. Duranti l'ameglie, avete da ripruduce di manghjà i frutti freschi è i viti.

Vulete a marea futura à dà nascita di i zitelli belli è sani, spiranza, i nostri cunsiglii aiutà!