Rete medievale

In u Medievu in l'Europa l'attitudine à u corpu hè più strettu, u corpu diventa indirizzi di l'admirazione, a bellezza di u corpu hè diventatu, chì hè riflettatu in a moda medievale. A bellezza di u corpu durante un longu tempu si amparà sottu à l'abbundanza di tessili caru, è l'attinzione principalu, prima di tuttu, hè attiratu à u prezzu di a dicurazione.

À u principiu di u Medievu, a gradazione suciale ùn era micca assai espressa in u vistimentu, per quessa, a ropa di a classica rica è povira difesa solu in tessili è in a presenza di l'ornamenti. A ropa sussurata in u stil medievale rigulari determinarà à quale beni stà o questa persona perteni.

L'immubiliare in u Medievu hè vistutu di culori più brillanti, mentri i cumunità sò cuntenuti cù a robba di tonalità scura, finta, muffled.

I cumpunenti principali di u vestitu di l'Europa medievale - una cammisa di lino, pantaloni, è medciani. A cammisa era postu nantu à a robba, anch'ella era in un mantellu è un pezzu chjusu fattu di culore culuritu. In a stagione fredda, a robba di un omu medievale si consistia di robba cambiata di fur - pecore e mittens.

Dopu à u XII seculu, a robba di a classi superiore hà diventata più, è i calzizzati di calzature sò state più largu. O sforzu Artisanale hè assai populari.

Rappressioni medievali di donne

In u Medievu, a moda di e donne incù a sita è l'altri tessili di alta qualità, mudelli è elementi decorattivi sò utilizati, è u brocca si usa. A peculiarità di a tagliata di a ropa medievale di a donna era a cumminazzioni di una cima chì bellissima accentu a forma di a figura cun un bonu fondu passatu.

Dopu à u principiu di u XII secolo, i buttone chì sò fatta di cuir, bone o metallo sò stati utilizati. In u XII seculu, u vestitu acquistenu funziunalità più funziunale, inveci di sita usando ceppi, preferenza hè dada à l'encajou invece di abbundanza abbastanza è di brodite nantu à l'imbiancatura. In questa ora venenu in u velu di a moda è una varietà di capelli, spessu decorate cù pedichi preziosi.

Ornamenti in u Medievu

L'anziani bisogni, cum'è e vestiti, in l'Europa medievale puderanu furnisce i monaci, re, nobili, è certi speganti. I ghjeni eranu a personificazione di u putere, perchè in u XIII seculu a statu emissione una liggi, sicondu i praticanti eranu pruibitu di usalli.

Hè in questa volta chì parechji alchimistichi travagghianu à e tribunale reale, pruvate d'acquistà oru da u cumandamentu è altri metalli.