Cavernes in a Repubblica Ceca

In a Repubblica Ceca, ci sò più di 2 000 caverne, chì annu visitanu un grande numaru di turisti. Hè cè famosu per u so mondu animali abituale, formazioni inusual è paisaghjoli pittoresca, attraendu diretturi è di ghjudiziati di tutte e mondu.

Moravian Karst

Unu di i più grandi in l'Europa sò sistemi karst sò e caverde di Moravia di a Repubblica Ceca . Sò stati situati in vicinanza di a cità di Brno è sò cunsiderate un locu naziunale . A riserva hè una rettitudu ramificatu cumpostu di 1100 grottoes di varii grandori. A durata totali di a ruta sottu sò 25 km.

Una scursioni per e caves in a Repubblica Ceca ùn serà micca solu interessanti, ma ancu abbastanza cognittiva. Vanu viviuri muntagnuli misteriosi: ogni tipu di batci è diversi invertebrati. Parechji prudutti ùn anu micca studiatu.

Solu 5 caves sò accessibili. Queste include:

  1. Cave Balzarka (Jeskyně Balcarka) - hè famosa per u labirintu intricatu è a cèdre skilful di Foch. Duranti a percorsu vi vede formazioni stalactita, chì a età supera parechji mila anni. I più interessanti sò: Wilson Rotunda, anellu precipici, Passaghju naturale è cascata. In a grotte hè una sala subterranea chjamata "museu". Quì i turisti anu da acquistà cù l'artifacti archeologichi ligati à l'Edizione da Pedra.
  2. Punkevní jeskyně - situatu in a Repubblica Ceca vicinu à u Rocky Mlýn. In u cunchju u fiumu di u stessu nomu scorri, a so prufundità massima alcuna 40 m. Durante l'excursion, scenderete à una distanza di 187 m è si flutteranu longu u reservatu in barca. In modu, u nùmeru di bateaux sò limitati, perchè i biglietti anu devenu esse riservatu. A temperatura di l'aire à a grotta hè +8 ° C in tuttu l'annu. Pudete vede quì nantu à una strada di funicular, decorata in stile retro.
  3. Katerzhinská cave (Kateřinská jeskyně) - hè a famosa zona archeologica è paleontulogica di a riserva. U so territoriu hè furnutu di tecnulugia muderna. Ci hè manigliale, pezzi letti, miràculi è luci. Durante a tour, i guida pò apagar i so luci chì i turisti puderanu gozza di l'atmosfera misteriosa. A dunge hè populari cun i persone chì anu a malatie asthmatic.
  4. A cave Sloupsko-Shoszów (Sloupsko-šosůvské jeskyně) s'assemiglia à u infernu presente è hè un cumplicatu di camere, passate strette, archi di pedra è cimi cù formi inusual. Eranu furmatu da millennii da estalagmites e stalactiti. Ci hè 2 rotuli stati: una longa (1760 m) è una curta (900 m). Durante a visita, i turisti si fossili fossili di pirsuni preistorichi è animali (orsi è leoni), quale l'età di più di 120 mila anni.
  5. Cave Vypustek (Jeskyně Výpustek) hè un anticu facilitate militare situatu in u Valle di Josefov, chì fù apertu à i turisti in u 2008. A so longa durata hè di 2 km, mentre chì i visitanti sò solu 600 m. A grotta hè famosa per u so esposizione unica, chì conta a vita di l'omu primitivu. Quì ci sò sculture di i vechji antichi è di e persone, è ancu alcune chjusu intinzioni per operazione di cummattimentu. Sò equipati di punti di cuntrollu, un facilitate medicu, una stazioni di purificazione d'aire, etc.

Per separà, vale a vale a vede l'abissu Macocha in a Repubblica Ceca, chì era furmatu com'è u risultatu di u colapse di a caverna. Fieghja u Punkva River, chì ghjè in un reservatu subterraneo. Ghjente s'assumiglia à a Lake City da u "Hobbit" di Tolkien. Vinite quì cun cale stale impermiable, è i turistere chì soffrenu di a claustrofobia, hè megliu d'abbia da sta scursione.

I famosi caverne di a Repubblica Ceca

L'uggetti naturali sò amministrati da una urganizazione speziale, subordinata à u Ministeriu di Proteczione Ambientale. Tutte e ziegge di u paese sò un tesoru naziunali, u più famosu chì sò:

  1. Cavernes à Spičaku - hè cunsideratu u più anticu in tutta l'Europa. Hè stata sappunta prima in u 1430. A rotula turistica hè 230 m, per i persone cun discorsi, una strada spettacula hè stata. A grotta hè stata furmata da u funnu di i glacieri è a so forma s'assumiglia à un labirintu horizontale.
  2. A cale di Koneprus sò situati in a parti cintrali di a Repubblica Ceca. Iddi rapprisentanu un ziudice di 3 chjassi, cunsistenti di stalactite è stalagmite. A so durata tutale hè di 2 km. I sights of the grotto sò u travagliu di falsificatori eretti in u Medievu.
  3. Caves nantu à Turoldu - si sò furmatu cù l'aiutu di a calcariu in l'era Mesozoica. I mura di u tunelu sò stati ammustrati cù i pitturi naturali crescati da a natura , è e pedi di parechji stiglii strambi. Eccu un pittorescu di lago , circundatu di culori tectonichi. U ritimu generale si captivanu ogni visitante.
  4. Coghranu di Zbrashovske aragonitiche - anu u urentu uritariu è sò più cali. A temperatura di l'ambient temperature hè +14 ° C. I mura di a dunge sò imbruttulati cun aragitale minerale, chì rimmincènninu à una agulla di stivali. In i palazzi più belli, una gran quantitata di carbon di carbonate hè cuncentrazione, grazia à quale un latu era furmatu. L'acqua hè aduprata per a fini medicinali è cosmichi.
  5. Caves on Pomesi - situatu vicinu à a famosa spa checa Lipova Lazne . A longu di a rotula turistica hè di 400 m. U tunellu hè stituutu in calcariu (marmi), decoratu cù formate perlita, estalagmita è stalactita. U più interessanti sò: a Tromba retia, l'Oguri, a Casa Bianca è u Coriu, chì, hè cridutu, cumprende i tistimonii.
  6. I Cavernes di Mlade sò una zona zoològica, paleontoluggica è archeologica di significazione mundiale. Eccu, sceluli di pirsuni (Cro-Magnon) di parechji siri, i so armi è strumenti, è di fossili di animali extinti: castelli, mamuti, purtori, bufalini, bisonte, etc., eranu trovi in ​​gran numeri chì sò alliie per l'era paleuliticu.
  7. I Cavernes de Jaworzyck sò parechji livelli di i salotti, i minori, i tannelli, i labirintu è abissi. L'ingressu à a grotta hè situata à una altitudine di 538 m, in u Monte Shpranek. Quì ci sò parechje uriginali, formati da i lettite.
  8. Cògliu di Bozkovsky di dolomiti sò un cumplettu di e ziegge. A via turisticu hè di 500 m. Quì vive una varietà di battelli, per quale hà fattu nichosi speciali.
  9. Cumpagnia di Khynovska - si trova nantu à u telone d 'altri culte cun un pinturicu eccezziunali di ceilings e pareti. Sò stati dicurati cù massiculi di culurite multicoloru di marmurati mischju cù anfiboliti. I dipinti naturali sò chjamati Ghjuvelli di Frost. A durata scritta di u tunelu ùn anu ignotu, in a ricerca attuale hè travagliatu quì. In certi cunduri chjusi cù steli di quartzu sò stati trovi.
  10. Cova magia - situata nantu à e piani di u Petrshin collu , vicinu à Praga . Hà ricuminatu a so fama solu à u travagliu di l'artistista checo - Ron Argondiana. Turnò a dungeon in una casa di cunti, l'entrata hè decorata cù figuri di dimònii è chimera. I so limiti è e pareti sò imbeaghjetti cum'è dipinti, ripresentanu i caratteri mìtichi.