Cuisine of Latvia

I turisti, chì anu decisu di fà un viaghju à u paisolu sorvagnatu di Letonia , sò sempre cunsigliati per acquistà di a cucina lucali. In parechji rispetti s'assumiglia à l'Europa, chì hè duvuta à a lucazione di u paese. Grazie à u vicinatu cù i paesi cum'è Estonia , Lituania, Bielorussia, Russia, a culinaria nazionale Latviana includenu platti similari a chiddi disposti in questi paesi. À u listessu tempu, hà e so peculiare caratteristiche particularità.

Cucina nazionale letona - platti

Praticà, chì rapprisentanu a cucina naziunale di Letonia, ponu esse custituitu è ​​cuntenenti cunghjunghje cumuni di prudutti. Pudete un listinu di variazioni di i piatti populari di stu paese:

Pezzi in Malta

Nzinu cu l'alimentazioni tradiziunali, chì pò esse tastate in i paesi europei, a cucina di Letonia pruponi pezzi chì ponu truvà solu in stu paese. Tra d'elli pudete listà a seguente:

I publichi di Latvia

In Latvia, distribuziunà i latti lattichi, chì includeu u latti curdled, kefir, lactosu. Hè ricurdatu per pruvà l' appendate peltels - pea o oat gelatin, in quale aghjunghjenu iogurt o sour juice of cranberry. Ogni zuccaratu spiciale, acquistatu da a natura, cum'è l'archettu è u beddu, sò populari. U verdu pò esse refrescante cù u kvass di pani tradiziunali.

Inoltre, Latvia hè cè famuzu per a so birra , rispetta l'antichi tradizzioni di a raffigurazione, assai tipi di cervia sò basati nantu à a trasfurmazioni di l'orzu. Trà u bumerò alcoolicu, u più famosu hè Riga Balsammi Nel , hè cunziddiratu cunzidiratu a carta di visità di stu paese. Hè preparatu in barrichi di roghju, è cunsistenti di 24 cumpunenti di pianificà in vodka.