U Turismu Internaziunali

Semu adiacenti à u muvimentu turistiziale globale ogni ghjornu chì dicemu à andà in un viaghju. Per questu questu, avemu un stimulantemente inestimatu à u sviluppu suciale è ecunomicu, criendu un novu postu di travagliu, cummincianu un cuncrettu mutuale trà i parechji paesi, prutegge e prutege u patrimoniu naturali è culturale.

Ogni annu nantu à u 27 di seculu , quandu u ghjornu di u Turismu Internaziunale hè cilibratu, ci sò assai avvenimenti dedicati à questu in u mondu destinatu à chjama l'attente à l'impurtanza di u turismu, a so cuntribuzione à l'economia dinica è u sviluppu cù a so aiutu di relazioni trà i pòpuli di i paesi più diversi.

Storia di u ferii ghjornu di u Turismu Internaziunali

A festa hè statu appruvata da l'Assemblea Generale di l'ONU in u 1979 in Spagna . Sta data hè assuciata à l'adopru di a Cartula di l'Organizazione Turistica Mundiale. Avà hè cilibrado in tutti i paesi di u mondu è ogni annu hè dedicatu à un novu tema, chì hè determinatu da l'Organizazione Turistica di u Munnu.

Per esempiu, u muttu di u ghjornu Turisticu in i tempi diffirenti era "Turismu è qualità di vita", "U turismu hè un factor di toleranza è di pace", "Turismu è recursos di l'acqua: a prutezzione di u nostru futuru cumunu", "1 billone turisti - 1 billone opportunità" è altri.

A celebrazione di u ghjornu di i turistici ùn sò micca solu l'impegni di u mistieru turisticu (tutti quelli chì facenu turismu sicuru è fascinante), ma ancu tutti di noi. Tutti noi, almenu una vota eranu eletti micca secondu in un altru paese, da quì à a banca di u fiumu o à u sanatorium forestale di a nostra regione. Cusì, avemu direttamentu participà in u muvimentu turisticu.

In questu ghjornu, ci sò parechje tradiziunali di turisti, festivals, diversi avvenimenti festivi in ​​relazione à u turismu è u turismu. U ghjornu hè assai pusitivu, perchè solu u turismu pò dà una quantità d'impressioni pusitivi è novi sensazioni, è anzamente espansione a nostra cunniscenza geografica è cultural-storica.