Cumu survigliu a morte di un omu caru?

Ùn ci hè nunda più difficiuli di a perdita di una persona estimata. Ùn importa, un parente o solu un bonu amicu - ma hè sempre un scantu duru, da ellu hè difficiule di ricuperà. Hè facilitu per a fimmini in stu rispettu - a sucetà permette di sullivazione, perciò, attraversu a situazione è a liberazione, ma l'omi ùn anu più difficili: anu a diritta, solu da una lacrime fugliale, chì ùn sia micca aiutu à spressione tutta a sorta di sentenzi raging inside.

Cumu pudè à trattà a perdita di un amatu?

U lamentu è e date chì marcanu a morte di i carchi eranu micca accidintali, è esatta in crescrittu per i tempi di vita è a cuscenza di u piacè. Dopu u passaghju consciente di tutte e tappe, a persona si ligera. Ùn impulse micca, ammucciate u dulore, pò causà stalling in un certu periodu è aggrava li cunsiquenzi per a psyche. Per ogni pezziu ci sò ricerchi di cumu per surviglià a morte di l'amatu.

  1. Shock (da u primu à u novu ghjornu). Duranti stu periodu una persona ùn pò micca esse realizatu a situazione è accetta a perdita. Eccu un trattore protettivu di inzergamentu di a psique, chì vi permette di mantene in l'ora più difficili. I Persuniani rieggiunu a diversità per questu: quarchi cascate in un stupidu, altri fussily organizanu un funeral. Qualchissia spirazioni in personalizzazione, cessendu di capiscenu quale ellu è induve - ma questu ùn hè micca un disorder mentali, ma una retazione à u stress. In questu casu, a persona hà bisognu à chjera.
  2. Negation (da novi à quaranta ghjorni). Duranti stu pirìudu, sicondu i riti cristiani, i ceremònimi di rivoluzione si ponenu, allughjendu l'anima di una persona. Spiranza, malinnendu a cunnuscenza di a perdita, ma ùn hè micca pronta à crede in questu, sò imaginati un omu vivu, o vene in un sognu. Duranti stu piriodu si pò uttene à chiancià, hè impussibile di bloqueu u dulore.
  3. A persona ghjente capisce a so perdita, ma u so corpu è u subconscious ùn accettanu micca. Eccu perchè ellu puderebbe vede in a ghjente di u mortu, senti li passi. Ùn ci scurau! Hè bellu cù quandu i so bè morti, almenu di volte. Se veramente voli vede in un sognu, parla mentale cun ellu, dumandite ch'ellu vinite in sònniu. S'ellu si durante u periodu mai hà sunnutu, significa chì u prucessu di luttu hè statu bluccatu è esse aiutatu l'aiutu di un psicologu. Tutti i parlanu di u mortu avissiru esse sustegnu. Duranti stu piriodu hè bonu quandu a pardona di chianci (ma micca pettu à u rolu).

  4. Adopzione è perdita di residenza (finu à sei mesi). À questu tempu, u dulore hè intensificatu, dopu ricu, perde in prublemi di u ghjornu. Sì era troppu difficultu di perdiri un anu amatu, dopu à 3 mesi una persona si cumincia à sente chì ellu ùn mai serà capaci di ritornu à a vita normale. Duranti stu piriodu, i sentenzi di culpabili o ancu agressioni versu u pardunatu pò esaltà ("à quale mi si abbandunassi?"). Questu hè normale si ùn dura micca longu. Hè assai normale è un tentativu di truvà culpèvule.
  5. Soccendio (finu à un annu). À questu tempu, a morte di l'amatu hà digià tempu per piglià è addevi à una nova vita. S'ellu hè u U dulore hà passatu correctament, allura u mortu hè ricurdatu ùn hè micca mortu, ma vita, in i so affari è i mumenti brillanti.
  6. Ripetizione di i passeti passati (u second year). L'omu anu vivemu tutti i stessi evenimenti, ma più faciule. A cosa più difficiuli hè di sopravvive una morte sira, ghjovana. Se una persona ùn impedisce u so dulore, à a fine di u secondu annu passava cumpletu è a persone resta in a memoria brillanti.

A morte di un omu amatu in tuttu hè spirimintatu da e persone di u listessu modu, solu unu hè stanca in u stadiu, mentri àutri sò avanzati. A persona chì speria a tali perdita hè sempre sola cun ellu stessu: a ghjente ùn sà micca quantu aiutà, è simpricimenti evitevi a cumunicazione, pruvate micca per dà una parolla stante. Molti pirsuni si sò pronti à appruvà una persona à un minutu, chì a solitu ci fa ancu più difficili.