Cumu ùn dettu cumpiendu qualchì funziunalità di altru?

Spessu chì, quandu l'impiigatu hè statu liberatu, i so attributi cadunu di i so culleghi. A gestione dice chì questu situ di l'affari hè temporale, ancu finu à chì a persone si trovi in ​​una pusizioni buva. È certe volte chì, a causa di a nostra rispunsabilità, pigghiaru u travagliu di una altra persona un paru di volte, perchè era fattu chjaramente è invece di vintu sminti, l'avemu correttu. Dopu qualchì tempu si n'accupavanu di notari chì qualchì parolle di e rispunsabilità di l'impiegu eruditu hà passatu per noi, senza mancu di compensazione finanziaria. Bonu, o in u cuntrattu di u travagliu, i dritti ùn eranu micca claramente scritti, ma sapete bè cose chì u vostru travagliu ùn mancu impone a realizazione di u travagliu chì duvete esse realizatu. E persone chì si mette in situazione sìmuli ùn spuntanu u so passatu è seguitanu à fà i funzioni di l'altri. U risultatu hè un càrricu di uceccu eccezziunale è una mancanza di tempu è energia per a vita pirsunali. Scupremu cusì per esse da questu trappu.

Metu 1

Appressu à l'autorità, detti a situazione è dumandate permessu. Quale hè liberatu da i funziunalità d'altru, o si cuntinueghja à cumprenderà, ma cun un incrementu significativu di i salari. Questa straghju hè assai cum'è un ultimatum, è per quessa l'usu di sta metu hè solu in casi maiori, quandu, in casu di fallimentu di u capu per a risolve questa situazione, hè prestu à posà nantu à a so desk una dichjarazione di dimissione. Se combina u vostru travagliu di l'altri è di l'altru duvere per u fattu chì ùn avete micca truvatu altru impjegatu, hè vale a pena stabilisce e termini in chì vi sarà sbulitatu da e funzioni di l'altri abbitanti è l'uccu di a vostra cumpensazione per u so esercitu.

Mètode 2

E se si a resolvi cardinale u prublema di rializà i cumerci di l'altri cumpagnie, ùn ci hè disiu? Allora vi valenu à fà piglià un pocu, pozzu, di passà nantu à a gola di u so rispunimentu stessu è u cumprumissu.

  1. A più chjave chì avete bisognu à fà in un ghjornu hè a vostra direzioni diretta, è questu hè ciò chì fate. A funzioni di l'altri abbitanti pò esperà à a sera, è se ùn ci hè nimu in notte, allura u sicuru vi piglià dumane, sicuru, se sè vo libbitu. E à a question di u dirittore (u collegu, u so travagliu fate), risponde chì ùn avete micca u tempu per l'occupazione estremu.
  2. Sò un gran spécialiste in u vostru campu, ma nimu ùn hè perfettu, è per quessa chì pudete manifesta qualche incompetenza in u frontuera straniera di u travagliu. Continue per fà u vostru travagliu, cum'è di solitu per cinque à un plus, ma à i rispunseggiate di l'altri pudete piglià cura di e vostri manghjate, fate qui à pocu pressu. E quandu s'ellu hà dumandatu da perchè sbatechite sbagliate, dite chì questu travagliu ùn hè micca tòiu, ùn si n'accordu micca in forma, è avete assai di i vostri diverni, è per via di curse permettechite micca. Sì u dirittore rici ca li so cumpagni di a cumpagnia anu da esse intarramuditu, pensanu seriu nantu à sè se duverà cuntinuà u vostru sviluppu di sta sucità. Un accountant chì sustituisci un avucatu dopu à l'tardi, è à a notte lavatu in l'uffiziu - hè questu questu chì vulete?
  3. Nun mai, si sente, ùn prupone micca a vostra aiuta à i culleghi o un capu chì si pratica chì micca chì tuttu hè in tempu. Ci hè un costu di parechji volte per fà qualcosa per un altru persone è tuttu, avete imputtu in u travagliu, è poveru se pensanu per chì ignora l'esekzione di certi miszii. Ùn cose à l'integrità di i culleghji è di a testa (ancu in a vita verita, quella chì sò) sò felice di pusà nantu à u collu è cangiate i vostri legs. È u capu, invece d'addivà i so salari, fate più travagliu. Decidiu chì quandu hà avutu cunfurzatu à tuttu (è cù i vostri dritti, è cù l'altri), ùn hè micca un peccatu di carcheghju - u "cavallu di travagliu" deve esse usatu à u massimu!