Yasaka Jinja Temple


Unu di i posti sacri in a cità più famosa è visitata in Kyoto hè u Santu Shinto di Yasaka Jinja. U Santuariu si trova in a parti orientale di a cità à u pedi di u Monte Higashiyama in u storicu quartu di Gion. U tempiu hè dedicatu à parechji deities di u numerosu panteistu, chì hè riflittutu in a traduzzione litterale - "Tempiu di l'Oghji". Yasaka dzinzya hè famosa, prima di tutti, una di i festivals antichi di u paese - Gion Matsuri.

A storia di a creazione di Yasak dzinzya

A basa di u tempiu data di u 656. Originale, u santuariu era chjamatu Jevatana-vihara. Hè stata fatta à appaciguà l'indigente di u diu di l'India Gosirsha-devaraja, chì hà mandatu diversi malati è malatie à a cità. Hè da quì chì a festa tradiziunale di u festival Gion-Matsuri nascit à pacify u rè di Dio. Dopu una longa abitazioni in Giappone, Gosirsha-devaraja rinasce in una dea più intima, Godzu Tenno, chì dopu fù identificata cù Susanoo no Mikoto. In cunnessione cù questu, u Santu Shinto per parechji dicennii cambiatu parechji nomi: Gion Tendzin, Giona Chumney, Gion-san è Gion-hsia. U nomu ufficiali permanente di u tempiu Yasaka dzinzya hè statu fundatu solu in u 1868.

U territoriu di u Santuariu Shinto

U principale cumbre di tempiu hè struitu in 1654 in u stilu architecturale tradiziunale di Gion. Ci sò parechji antichi edificamenti, una porta, u hall principal, una scena per i rituali è i rendimenti. U salottu principali di Khonden diffiere in una corda spicchita intruduzzione di Simenava stinata sottu u so teppa. Dintra u palcuscenu pudete vedà l'altare cù rigali per i dii, parechje persequiteghja cù pittura Shinto, è u pianu si stende cun tappe rosse è bambù.

A piattaforma ceremunale, situata in a parti cintrali, hè stata detazione di una quantità enorme di lanterni di facciata tradiziunali di culore biancu. Cù l'iniziu di a bughjura, tutti questi chjusi sò attivati, chì creanu una luminosione luminosa. Lu locu cchiù famusu dû cumuni di u tempiu hè Maruyama Park.

Cumu ghjunghje à u tèmpiu?

U Santuariu Shinto di Yasaka Jinja hè un passaghju di 15 minuti da u trasportu pùblicu da l' stazione di Kyoto , Gion. Pudete viottu cun l'autobús numero 100 o u 206. Pudete ancu ottene un tren, chì si mette a linia di Hankyu è Ceyhan. Micca da a chjesa sò l'estazioni ferroviari di Kavaramati è Shijo. Da u trasportu internaziunale internaziunale di Osaka via Nomi di Diu, a strada d'alta velocità in caru à a destinazione pò esse ghjunta in quasi 1 ora.