Varicesi di a pelvis

A tali malatia, cum'è varicesi di a pelvis, hè una violazione studiata. U prucessu di trattamentu hè cumplessu cù u fattu chì a patologicu pruduca quasi asimptomaticamenti è si detecta in un stadiu tardu.

Chì sò i formi di varicesi in a pelvis?

Hè generalmente accettata di rializà e forme primariu è secundariu. Cù a forma primaria di varicesi di a petite pelvis, hè osservatu l'insufficiency valvular di i ovari, chì à tempu pò esse sia cungenitali è acquistate.

A forma secundaria hè una cunseguenza di u sviluppu in u corpu di una donna di patologiche giniculugia, cum'è tumuri, endometriosi , etc.

Cumu rende a ricanuscimentu di a presenza di una violazione?

Comu chjaru annunziatu, i sintomi di varicesi di a petite pelvis sò spettuti fermamente. A maiò spessu, a prisenza di a malatia hè signalata da:

Hè apparentimenti, ùn sò micca sintomi chè particularità chì puderanu parlarà cun fidanzita di i varicesi di a pelvis. Per quessa, se ci hè un suspite di a malatia, hè necessariu di guidà un diagnostico minuciosu.

Cumu hè realizatu u diagnosticu di varicesi in una perve pelvicette?

U più efficau, in u prucessu di diagnosticari sta viulenza, hè ultrasound. In questu casu, i vini cacciati parvenite nantu à a pantalla di u monitor, com'è strutturii echogenicità, cunvoluted excessively.

Cù basi ecutarii informattivi, per u scopu di a valutazione di a funziunalità è l'operazione di l'apparatu valvulu, ancu di u statu di u sistema venoso cum'è un sanu, fede una furfografia sopra a crescita. Inoltre, stu metudu, in a presenza di cumpetite, fa possu possibili localizza trombi.

In certi casi, laparoscopia di diagnostica pò esse dumandata. Stu metu di diagnosticamenti ùn permette micca solu di stabilisce a prisenza di viddi vidi di a pelvisa petite, ma ancu per identifiere viulazione di accadera, se nessuna.

Cumu si tratta a malatizza?

Dopu à u diagnosticu di "varicesi di a petite pelvis", transgressanu u prucessu di trattamentu. In questu casu, sò pussibuli un modu cunservatore è radicu di a terapia.

U primu hè l'usu di u phleboprotectors, chì impediscenu a furmazione di coaguli di sangu. Inoltre, u prescrittu è u regnu di l'esercii terapulicu gimnasticu.

Un trattamentu alternativu per questa malatia hè a intervenzione kirurggica. In questu casu, u resezione di i vucali gonadali hè realizatu, accessu à quale si faciule à u peritoneu (in l'operazione classica).

In ogni casu, oghje, per eliminà questu disordine, più è più freti spessu a l'usu di laparoscopia. Stu metudu hè menu traumaticu, è cù u so usu, u periodu di a terapia restaurativa hè ridutta. Questu hè assicuratu per u fattu chì durante a so implementazione, u cuntrollu di l'operazione si faciule cù l'aiutu di l'equipaggi di video, chì praticamenti esclusioni a ferita à l'organi è i tissuti vicini.

Cusì, i varicesi sò raccugliati per e malatie chì sò bè ​​trattu. À u stessu tempu, u compiu principale di un prucessu terapeuticu successu hè un diagnosticu puntuale. Hè per quessa, in u primu suspetti d'una vuluntà, hè necessariu di turnà à un ginecologu chì hà da chjamà ultrasound.