Dakshinkali


Népalese hè una nazione assai religiosa. Qualchese enciclopedia dicerà chì a principale religione in Nepal hè Hinduismu. Ma in fattu, tuttu hè un pocu diffirenti. A religione di u Nepalese hè una mistura di l'induismu, i credi buddi è u Tantrismu. In ogni casu, l'esencia ferma a stessa: per pruteggià à l'spiritu maligni, ci vole à appruntassi propriu. Allora u populu si raghjuntate à i tempii per piacè accade stu o quellu deities. E si avete obsessivatu cù l'idea di cunquistà l'Orienti, da tuttu ciò chì viaghja Dakshinkali, unu di i temi più temi di Nepal.

Honore di a deity sanguination

Dakshinkali, un tempiu di a dea Kali, hè situatu in a parti sud di u vallée di Kathmandu . Quelli chì sò almenu remotamenti familiarii cù u panteistu di i dieschi in l'Induismu capiscenu per quali i europei è i Russi facenu un locu di horrore è rifiutu. Tuttu chì i sacrifici di sangue si trovanu quì à Kali si ùn aiutanu micca, almenu micca intarfiriscia apertamente in questu o questu travagliu. I rapprisentanti di e casted ricche à a deità un zitellu nìttimu. Sì a famiglia hè povira, portanu polli. Ci hè ancu quelli chì ùn anu micca accettatu patronziu sanguinariu - quellu talianu assai frutti è fiori di Cali. L'altare in u tèmpiu hè spartu cù u sangue di a vittima, è dopu chì a deità hè cunsiderata cum'è grotta.

U tempiu di a dea Kali pè i turisti

U tempiu di a dea Kali in Kathmandu hè unu di i locu religiosi più impurtanti in Nepal. U pianu in u sensu litterale di sangue, mentri i pezzi in u territoriu di u tempiu ùn hè micca permessu. Diremente à l'altare solu Hindu sò permessi per avvicinà, ma per una petite fasa è cusì tuttu hè chjaramente visibiliu. I Sacrifici sò realizati da i monumenti apparinati furmati, chì leghje mantras è cù un colpu di un mandolinu, tagliò a capu di un caprettu o cun un ligeru movimentu di a manu, girannusi u coddu di u pollulu. Allora a carne hè furnitu è ​​cunsumata da i parrocchiale di u ghjurnale vicinu à u tèmpiu.

A dumani è i sàbbatu, in i ghjorni più favurevoli per invià à Kali, à l'entrata di Dakshinkali, una bella linea decente hè accumplutada è in uttrovi, durante u Festival Dasain, hè megliu micca per andà à un turfore impressibile: durante stu piriodu, u massimu di sacrificimenti hè stato, littiralamenti l'acqua di u sangue. Ma vale a pagà tribute - se osservate à Dakshinkali apennà una distanza, quandu ùn sia intesu un animali chì chjosi è micca oliu di sangue, stu locu pare parechje bè, cun un pocu di veru orientale.

Cume si mette à Dakshinkali?

U Tempiu di Kali si trova 20 km da a capitale di Nepal, vicinu à a cità di Parping . Pudete vi cumu in busu da Kathmandu, chì ghjugna in dumani è sàbbatu. Una opción excelente per u trasportu hè una biciclette venti o ciclopia, chì permette di vultà a natura circundante di u Nepal durante i viaghju.