Cumu insignà à u zitellu à scrive?

Sò un ziteddu hè un sensu stupendinu è maravigliu. Tutti i ghjorni i nostri figlioli vieghjanu novi fenomeni di u mondu circundante, cusì stupente è un contru à l'altri chì vogliu cumprà i mio impressioni cù a mo famiglia. E a megghiu modu per riflettà i vostri emozioni hè u dibellu. Quand'elli facenu a pintura, u zitellu ùn solu aprende di distingue l'ogetti, i culori è i formi, ma ancu di sviluppà a so attività pensante. Hè per quessa hè cusì impurtante d'insignà u zitellu per trattà e stampi, lápis e marcatori. Per aiutà à stu tema, ci sò chjamati lezziò di scrittura simplici.

Quante hè bellu per insignà u zitellu à scrive?

Per i ziteddi, a so misura cum'è u disegnu hè una grandu opportunità per u sviluppu di a coordination, fine motor skills, abilità sensoriale, in modu di parolle è imaginazione. Sì avè spiegatu à un zitellu annantu à un annu è un annu per fassi per bluccari i culori, quali colori portanu un caratteru risirvatu, è chì sò cunfidenti, in u futuru u zitellu sera capaci di dimustrà e qualità in a sociezione perfetta. Se avete vistu chì u to babbu hè interessatu in l'arti, da quì hè l'ora di penserà cumu fà insignà à un zitellu in ghjucà. E prima, ricùate di un pocu di trucchi simplici:

  1. Se u so carru chjaru i primi sacchettini nantu à un pezzu di carta, aghjunghjemu u circondu è pruvate distingue cù e làricii i caòtichi chì anu parechji oggetti di u mondu reale. Per esempiu, vede chì u zitellu piglia un circhiu. Dientale: "Un bonu suli chì vene". Sì vi vede li lignicidi, dite à u zitellu chì hè grassu, etc. Cumu esse cumandati, aiutà à aiutà à rimpiazzà in i so capi modu di rielighjà objeti mondu reale.
  2. À u primu, serà bella difficiule per u zitellu gràce di grande figuri, perchè E cumpetenze prufessiunale ùn sò micca sempre sviluppati. In questu puderà aiutà à colore cun ligne di contour. Fate chì u zitellu sperisce una linea cun un pezzu di feltru. Hè impurtante chì ellu ùn sia senza piglià u marcatu da u paper.
  3. Dopu avanti a grande forme, pudete avè principiatu scrive petit détails. Quì pudete puru cuntene l'ochji, pensi, buttoni, cèrnulu, etc. A più chjucu chì un zitellu hà cumpresi a trasmissione di carta l'articuli chì si truvava in vita.

Per diversificà a classi è seguite u sviluppu di fantasia, pudete pruvà i seguenti ligami di scrittura interessanti per i zitelli:

  1. Dove cù una spugna. Avete bisognu di paint (best gouache), una scheda di Whatman di carta A3 è uni pochi sponges. Dip l'spugna in a pintura è pressitu pianu nantu à ellu, perchè l'umidità ùn mancanu l'imprint on the paper. A vostra imaginazione cù u bellu aspettu bellu cum'è una spugna pò esse veramente unlimited. Per esempiu, si cullate una sponta in un rotulu, pudete piglià una famiglia sana di babbalu.
  2. Sguassà u pittura. Per sta tecnica avete bisognu di mascara, una carta di carta grossa è un tubu. Fate unipochi pezzi di carcassa nantu à una carta di carta è sopra sopra so chì a pintura scorcese in diverse direzzione. Allora i linii pò esse finitu cù un match o un pappellettu. Grazie à questu metu u zitellu hà da piglià à scrive l'arburu è l'arburetu. A cosa principal hè chì ùn hè micca infurmatu, ghjucatu cù i muschi è i partiti.
  3. Spraying with paint. Cù sta tècnica, pudete creà un grande fondu per i vostri disigni. Fracassate a raspura dura da i cerchi in a pintura, è l'arriva in a stampa finita è secca. Un esempiu di sta tecnica pò esse u vostru avventura in l'inguernu. Se ti pittura nantu à una figura di pintura bianca, vi scinni quasi quattru flussani. E si avete dicendu un fruttu o un paisaghju di vaghjimu, perchè aspicuranu cumpretamente cumplette a stampa.
  4. Disegno, legno. Eccu avete bisognu d'una spugna. Aduprà una piccula quantità di pittura nantu à quì è invita u zitellu per fassi un fate per ellu. Dopu d'appruvà un diticu nantu à una carta di carta, vi piglià un ovalu ovatulu. Cù sta tècnica, pudete sculacciate dui castagni rosetti è e grande vita morta. A cosa principal hè di scrive ogni picculi chjucchi cù una penna.

In a question di cumu insignà à u zitellu à scrive, tutti l'avvicinamenti sò boni è a participazione attiva di i genitori hè accoltu. Tuttavia, pruvate d'osservà unepochi impurtanti:

Se ùn pudete micca darà u zitellu u bonu quantu u tempu, po esse solu solu solu à a quistione d'induve insignà à un zitellu per scrivere pò esse apprenu in una scola d'arte. Sottu à a tutela di i prufessiunale, u to figliolu puderà amparà i fundamenti di l'arti finu è amparà à vede u mondu creativamente. Inoltre, e classi in una scola d'arti devi à u to figliolu l'uppurtunità di sviluppà pensamentu imaginariu, logica, fantasia è creatività.