Kim Cattrall hà cunfirmatu ch'ella ùn tornerà micca à u prugettu "U sessu è a cità"

U famosu attore anglo-canadain Kim Cattrall addivintà l'invitatu di u prugramma u ghjornu di prima, u chjamatu "U manifestu cun Pier Morgan". Hè toccu à un tema animatu, chì hè statu discutitu in l'ultimi settimane. E all began with the fact that a famosa actress Sarah Jessica Parker in a so pagina Twitter accusò Cattrall di esse culprit per annunzià u filmatu di a terza filmu da a serie "Sex and the City".

Sarah Jessica Parker è Kim Cattrall

Kim ùn hè micca da ritornu à u prugettu

Ricurdemi, a più ricenti Parker hà dettu riguardu à Cattrall questi parolle:

"Purtate di parlà questu, ma ùn deveria micca una terza filmu da a serie" Sex and the City ". U travagliu nantu à a cinta hè stata cungiata. Mi pare avè averà stata una maravigliosa filmea, ma da u fattu chì un unu di l'artisti di u rolu principali ùn si ricusa à attu à a cinta, avè avutu a fine di tuttu. Ora dispresu chì sceltu chì, quannu avutu lettu l'script, chianciva cù risati, imaginate quale serassi una storia tocca, dolce è animosa. In ogni modu, Cattrall s'hè ricusatu di parlà di u filmatu cù i raprezii di u cinema di Warner Bros. Hè un piacè chì, à causa di e so dumande, sta maravigliosa stanza hè micca stata filmata.
Scena da a pelicula "Sex and the City"

Appena à u "Show with Pier Morgan" Kim da decisu immediatamente per esclarecer a situazione à riguardanti u filmatu in a continuazione di a cinta legendaria, dicendu:

"In generale, tuttu ciò chì succidia in u filatu di a continuazione di" Sex and the City "hè strana. Puderaghju dì chì francamente un annu, i pruduttori è a so cumpagnia di film Warner Bros dicu chì ùn avè micca esse in questa film. U più interessante hè chì nimu ùn hà cunnannatu a mo decisione, ma Parker hà avutu per esse publicamente questu, cum'è tutti l'attaccò. In Internet è i ghjurnali pudete leghje infurmazione cum'è incredibile nantu à mè: cum'è ch'e aghju avutu una malatia stella o questu quì. In fatti, ùn ci hè nunda in questu. In u fattu chì ùn vò no vole star star in "Sex in the Big City-3" hè a culpa di tutti i participanti in u prucessu di filming: da i attori à i pruduttori. E Sara, vogghiu vugliu ch'ella era un figliolu più bellu. Ùn sò micca capitu perchè chjene una actitudura negativa à mè.
Kim nantu à a "Pruibite cù Pier Morgan"
Leghje ancu

Kim cuntò di i motivi di u rifiutu

Dopu d'sti paroli, Cattrall hà decisu di esse di clarificà a situazione un pocu annantu à e so ultimi affirmazioni, dicendu questi paroli:

"Sapete chì era assai difficiule per me prima di travaglià cù u gruppu di sta film. U primu, sò più vechju di i mio culleghji nantu à u settore di 10 anni. Avà sò un pocu di più di 50, è ghjè digià 61. Siconda, ùn aghju mai avutu ottensi amichevili di u so latu. Hè chjaru chì quandu avemu vede l'altru, dissi salutà è dumande nantu à l'umore, ma nimu di elli mi chiamastru è dumandate cumu l'aiutu di l'affari o avè bisognu d'aiutu. U terzu, sò tutti i matri è anu figlioli belli, è ùn aghju micca sta felicità. Sente à spessu sente di cunnosciuti chì aghju vistu i mio cumpagni cù i zitelli in qualche centru di un centru di jocu o un cafe speziale. Hè chjaru ch'elli ùn mi micca pigliate cun elli. Pudemu sempre listinu assai, ma u principale chì hà fattu un rolu in a decisione - l'umanu. In un certu puntu, aghju realizatu chì una relazione per via hè avvilinatu, è aghju bisognu à dalli.