Calzature di ballet Marc Jacobs

Cumu ùn si pò esse in amore cù i ballet di a famosa marca americana Marc Jacobs? Dopu tuttu, u nomu di sta marca hè assuciata in parechje cun l'uriginale, e cose unichi: chì solu sò un sapori transparente di lucite, viti organi, creati 15 anni fa, o, per esempiu, cappelli di furiani enormi. Ùn hè sbattendu perchè i prodotti di Marc Jacobs sò assai populari cun l'abitanti. I so vistimenti, i scarpi, accesorii adore Miley Cyrus, Mila Jovovich, Lady Gaga , Beyonce, Kate Moss è parechje persunale stiltevuli.

Olii di ballet Marc Jacobs in forma di surci, i misgi, cù spicchi è assai più

Qualchunu mudellu di ballet ùn hè micca mancu di una parte di qualchissia intru, avventurismu. Ogni in u so modu vi pare cusì elegante è in sicretu. Cusì, per a prova brillanti, ùn avete bisognu di elli finu: quattru anni fà u mondu era sottusatu di "ratuni", o più beni calzini, di cui stanchini sò stati ammulati cù a faccia più fresca di questu animali bonu. Cumu pudete risistiri bellu bellezza? U più interessante hè chì i platti di ballet eranu realizati in parechji variazioni. Ci hè un brutali cursu cù spike, è glamoru cù sparaghji, è un sciccareddu misteriu di u culore biancu. Marc Jacobs hè una marca cusì creativa chì un mudellu hà statu affissu in u cartulare di publicità, presumintu chì furnite u furmagliu cù nunda più di u ballu è u ghjacciu.

Un tipu di zoo di i pezzi ballet di Marc Jacobs cumpostu di i scarpi cun una figura di un suven. Invece, vintendu i so ochji, assai giovani sò dice chì hè un catucu. In ogni casu, ùn hè micca claru induve i bagnati si sò passati. E i scarpi sò fatti di pelli brute, per quellu chì in una bellezza cusì pudete cammarà tuttu u ghjornu è ùn avè micca scuntatu ch'ellu sferisce li gammi.

Cuntinuà à creà una linea di ballu cù raffi di l'animali, Marc Jacobs hà prubbabbilità u decisu di ghjucà à u gattu è u mouse. Cusì, per questi reali, per i zitelli chì ùn sò micca adurendu i so criaturi fluffy, ma sò ancu indipindenti è volte rializati da a so natura, a marca hà creata i scarpi, chì in u quale stu predatu era imaginatu. A strada, vale nutà chì a marca allivà stu elementu di u vestitori cun una dicura in forma di un cane.

Variata di scelta di Marc Jacobs

In più di tali mudelli creati cù l'imaghjini di facci, a marca pruduce calzature di parechji culori è stili. Puderete esse appartamenti balleti cù effettu metallicu, dicurutu cù cilesti, furmatu un cuncepimentu cù un nasu piccu di un merlot nobile cù purpurined lacat, pianette di restituzione negra cun una siviglia sottu a so pelle di rèttili o pianeti pruteggiati in un pezzu petite.